رییس پیشین سازمان صداوسیما در برنامه روز دانشجوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اعلام کرد.

اعلام آمادگی ضرغامی برای حضور در رقابت انتخاباتی ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، عزت‌الله ضرغامی، رییس پیشین سازمان صداوسیما در در برنامه ۱۶ آذر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از آمادگی خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سخن گفت. 

ضرغامی گفت: "من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد. اینکه در مقطع ثبت نام چه اتفاقی خواهد افتاد معلوم نیست و اگر بنده احساس وظیفه بکنم وارد خواهم شد و آمادگی آن را دارم."

ضرغامی پیشتر نیز برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده بود اما بعید به نظر می رسد جریان های اصلی اصولگرایان به او اقبال نشان دهند.

انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود. اهمیت این انتخابات در این است که حسن روحانی دیگر نمی تواند نامزد شود و انتقال قدرت به فرد دیگری قطعی است. 

نکته دیگر این است که اصلاح طلبان شرایط دشواری دارند و پایگاه رای خود را در خطر می‌بینند. اگر هم قرار باشد شورای نگهبان مانند گذشته عمل کنند بسیاری از نامزدهای احتمالی اصلاح طلب ردصلاحیت می شوند. این شرایط امکان مناسبی را در اختیار اصولگرایان قرار داده تا در انتخابات پیروز شوند. مانند همان اتفاقی در انتخابات مجلس رخ داد. 

تاکنون سردار دهقان وزیر پیشین دفاع به طور رسمی نامزدی خود در انتخابات را اعلام کرده است. با این حال در رسانه‌های نام های فراوانی مطرح است، از رئیسی و قالیباف گرفته تا سورنا ستاری و محمدرضا عارف.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید