امین زندگانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون تصویری از پشت صحنه سریال خانه امن را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

امین زندگانی در کنار عوامل سریال «خانه امن» / عکس
امین زندگانی متولد ۵ شهریور ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است. امین زندگانی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر است؛ وی پسر مرحوم سیاوش زندگانی آهنگساز و نوازنده ویلن که همکاری زیادی با هایده داشته است می باشد و برادر امید زندگانی می باشد.

امین زندگانی در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه هنر شد و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت، وی پس از آن پا به عرصه بازیگری گذاشت و در نمایش هایی مثل همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد بر یک نیمکت ، سرخ سوزان ، مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخت.

امین زندگانی در سال ۱۳۷۴ برای بازی در سریال وکلای جوان انتخاب شد و برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت. او پس از آن برای بازی در سریال های به سوی پیروزی سیروس مقدم و راه سوم قاسم جعفری انتخاب شد.

امین زندگانی با بازی در فیلم شهرآشوب وارد سینما شد و پس از آن در فیلم های بازیگر  و آدمک ها به ایفای نقش پرداخت. 

امین زندگانی بارها تلاش کرده تا هنر خود را در غیر از بازیگری محک بزند اما به گفته ی خود او حتی در عرصه ی اقتصادی (بازاری) نتوانسته موفق باشد. وی مدتی با یکی از دوستانش شرکت پخش مواد غذایی راه اندازی کرد که بعد از چند وقت خود را کنار کشید.در نتیجه فقط بازیگری را به عنوان شغل خود انتخاب کرده است.

ازدواج امین زندگانی :

امین زندگانی قبلا با مینا لاکانی ازدواج کرده بود، که بعد از مدتی از او جدا شد و با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد. همسر فعلی او الیکا عبدالرزاقی است که او هم از بازیگران سینما و تلویزیون است. خبر نامزدی آنها در سال ۱۳۹۱ رسانه ای شد که در نهایت اسفند ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج هنرمند تاکنون فرزندی ندارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید