دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودروی مشهد که قرار بود ساعت ۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود به دلیل ابتلای ۱۱ عضو باشگاه ذوب‌آهن به ویروس کرونا لغو شد.

دلیل لغو دیدار ذوب‌آهن-شهرخودرو چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا(یکشنبه) با انجام سه بازی قرار بود آغاز شود که ابتدا دیدار نساجی و پرسپولیس به خاطر حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد و حالا یکی دیگر از بازی‌های فردا نیز احتمالا به دلیلی دیگر لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

قرار بود تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودروی مشهد از ساعت ۱۵ روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر بروند که ابتلای ۱۱ عضو باشگاه ذوب‌آهن به ویروس کرونا برگزاری این دیدار را منتفی کرد. باشگاه شهرخودرو مصرانه به دنبال برگزاری بازی بود و ذوب‌آهنی‌ها در سور دیگر برای برگزار نشدن بازی تلاش می‌کردند که سرانجام موفق به این کار هم شدند. در همین راستا علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که دیدار سبزپوشان مقابل شهرخودرو لغو و به زمان دیگری موکول شده است. البته هنوز سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این باره خبر رسمی را منتشر نکرده‌اند.

البته گویا باشگاه شهرخودرو به دلیل عدم اعلام رسمی از سوی سازمان لیگ و فدراسیون، آماده برگزاری بازی است. در همین رابطه جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه شهر خودرو هم به خبرنگار ایرنا گفت: هر باشگاهی می‌تواند به نظر خود بگوید که مسابقه لغو یا برگزار می‌شود اما تنها ارگانی که در این باره نظر می‌دهد سازمان لیگ است که با نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک برگزار شدن یا نشدن بازی را تشخیص می‌دهد.

وی افزود: تا الان بازی طبق برنامه برگزار می‌شود. نشست‌های خبری این مسابقه برگزار شده و همچنین تا دقایقی دیگر هم در نشست برگزاری این مسابقه شرکت خواهیم کرد و خبری از لغو بازی نیست.

حال باید دید سازمان لیگ فوتبال ایران درباره این بازی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید