پلیس اجساد بی جان دو برادر دوقلو که در هنگام بازی کردن در استخر خانوادگی شان غرق شده بودند را پیدا کرد.

مرگ تلخ دو برادر دوقلو حین بازی کردن /عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برادران دوقلو حین بازی کردن در حیاط خانه شان به سمت استخر رفته و حصار آن را باز کردند و با افتادن در استخر جان خود را از دست دادند.

پلیس پس از بیرون کشیدن اجساد کوچک آن ها از استخر در شهری از  آفریقای جنوبی، در حال تحقیق در مورد مرگ کودکان دو ساله سباستین و ایتان است. سخنگوی سرویس آمبولانس محلی مرگ دو برادر دوقلو را تأیید کرد.

سخنگوی اورژانس در بیانیه ای گفت: "امدادگران نجات در محل حاضر شدند تا ببینند دوقلوها به چه طریقی در استخر خانوادگی افتاده اند. همچنین پیراپزشکان وضعیت این دو کودک را ارزیابی کردند و تلاش کردند تا آنها را احیا کنند. با این حال ، تلاش آنها موفقیت آمیز نبود و هر دو پسر در صحنه متوفی اعلام شدند."

غرق شدن دوقلوها در استخر خانوادگی

ایوان ایکس، پدربزرگ این دو پسر گفت که جسد آن‌ها در کنار پرستارشان پیدا شده است. وی در شبکه های اجتماعی نوشت: "پسران بلند شدند و برای بازی به بیرون رفتند، سپس درب حصاری استخر را باز کردند. یکی از بچه‌ها به داخل استخر افتاد و دیگری پس از آنکه دید برادرش برای بیرون آمدن او  را صدا می کند، برای نجات او به داخل آب پرید."

پدربزرگ ادامه داد: "آن ها تا جایی که توان داشتند به تمیز کننده استخر آویزان شدند اما سرانجام تسلیم سرنوشت خود شدند. دوربین‌های مداربسته نشان می دهد که دو برادر دروازه را باز کرده و سپس در استخر افتاده اند."

تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید