انتشار تصویری از شلوار با طرح گونی سیب زمینی که توسط یک طراح هندوستانی تهیه شده است با واکنش کاربران در فضای مجازی روبه رو شد.

شلوار با طرح گونی سیب زمینی هم مد شد! /عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به تصاویر تهیه شده در جوامع مختلف در دوره‌های تاریخی نگاه کنیم، به تغییراتی که در نوع لباس و وضعیت پوشش افراد آن جامعه به وجود آمده، پی خواهیم برد. گاهی ممکن است تغییراتی که در حوزه مُد رخ می‌دهد، زیبایی خاصی برای افرادی که تحت تأثیر آن مد قرار می‌گیرند به ارمغان آورد و گاهی نیز ممکن است پوشش جدید نتیجه معکوس داشته و تبلیغ جلوه‌ای نامتعارف و نامناسب باشد.

اما در حالی که حدود ۱ سال پیش انتشار خبر تهیه شلوار از گونی برنج توسط یک طراح ایرانی در آمریکا خبرساز شده بود به تازگی انتشار تصاویری که تهیه شلوار از گونی سیب زمینی را نشان می‌دهد خبرساز شده است. این شلوار توسط یک طراح هندوستانی تهیه شده است. «آرون بوترا»، یک فعال هندوستانی در توئیتر، تصویری از این شلوار را منتشر کرد. او با انتشار این تصویر در تاریخ ۲۴ نوامبر در توئیتر خود نوشت: «خوب.»

این توئیت آرون پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۸۴۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این تصویر با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تهیه شلوار از گونی سیب زمینی! منتظر طراحی‌های بعدی هستیم!» کاربر دیگری نوشت: «تولید داخلی، باید حمایت شود.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید