قیمت ۱۰ خودرو برتر و جدیدی که قرار است سال ۲۰۲۱ وارد بازار شوند، از سقف ۹۰ هزار دلار شروع می‌شود.

آشنایی با ۱۰خودروی جدید و برتر سال ۲۰۲۱
به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، چندین سال است که شرکت‌های بزرگ خودروسازی اقدام به طراحی خودروهایی لوکس و لاکچری می‌کنند و به دنبال این هستند که با تولید خودروهای قدرتمند، عنوان ابرخودرو را به محصول خود بچسبانند.
حالا از بین این مجموعه‌های خودروسازی تنها تعداد محدودی توانسته‌اند یک خودروی فوق العاده و خاص را به بازار جهانی معرفی کنند و حتی بسیاری از آن‌ها طراحی بسیار جذابی برای تولید آینده خود دارند. معیار انتخابی که برای ۱۰ خودرو برتر در نظر گرفته شده ، ساده است. قیمت این ۱۰ خودرو برتر از سقف ۹۰ هزار دلار شروع می‌شود.شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱ خودرویی با طراحی متفاوت است که ۱۷۴.۴ اینچ طول دارد. خریداران کوروت عاشق Pings و پانل‌های قابل جدا شدن سقف هستند. این خودرو دارای یک صندوق عقب بزرگ است و به نوعی این خودروی لاکچری، از زاویه‌های خاصی عجیب به نظر می‌رسد. کوروت سرعت فوق العاده ای دارد و همچنین درجه‌ای از پالایش و انعطاف پذیری را ارائه می‌دهد که خریداران را شگفت زده می‌کند.

جنسیس GV۸۰ مدل ۲۰۲۱
جنسیس کار خود را با سدان‌ها آغاز کرد و قصد دارد به ‌زودی مدل GV ۸۰ را برای اولین بار وارد بازار کند. GV ۸۰ دارای در جلوی پنج‌ ضلعی بزرگی است که توسط بسیاری به سپر سوپرمن تشبیه شده است. این خودرو لوکس‌تر از سدان‌های کنونی جنسیس به نظر می‌رسد، در این خودرو از متریال پریمیوم، تودوزی چرمی و تریم چوبی استفاده و فضایی فراهم شده که کاملاً برای یک کراس‌اوور لوکس مناسب است.

هوندا آکورد ۲۰۲۱
آکورد یکی از برندهای باسابقه و فعال در مجموعه هونداست که از سال ۱۹۷۶ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و ۱۰ نسل از آن ارائه شده است. این خودرو در کلاس‌های متنوعی شامل کامپکت، میان سایز و همچنین گرند تور معرفی شده و از منظر استایل بدنه نیز شامل مدل‌های ۳ و ۵ در هاچ بک، ۴ درسدان، ۲ درکوپه و ۵ در استیشن واگن می‌شود.

کیا تلوراید ۲۰۲۱
شرکت خودروسازی کیا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا به شمار می رود که خودروهای هفت نفره فوق العاده ای را تولید کرده است. کیا تلوراید خودرویی شاسی بلند است که هر فردی از رانندگی با آن لذت می برد. این خودرو ۳.۸ لیتری قدرت ۲۹۱ اسب بخار را فراهم می کند. سواری با آن روان است و آن را می توان خودرویی ورزشی دانست.

مزدا ۲۰۲۱ CX-۵
وقتی صحبت از کراس اوورهای جمع و جور می‌شود، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مزدا CX-۵ ۲۰۲۱ برنده بهترین شاسی بلند شده است. این خودرو در مقایسه با رقبای خود که عمدتا کسل کننده بوده، بسیار جذاب شده است. در حالی که موتور استاندارد چهار سیلندر فاقد منگنه توربو - چهار موجود است، هر دو با گیربکس اتوماتیک بسیار ماهر جفت می‌شوند و از نظر مصرف سوخت از بازدهی بالاتر از رتبه بندی EPA برخوردار است.

پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۲۱
طراحی موتور پورشه ۷۱۸ و شاسی با تیونینگ اسپرت آن به پورشه ۷۱۸ باکستر کمک می‌کند تا یک رانندگی متعادل را ارائه کند. موتورهای چهار و شش سیلندر توربو این خودرو قدرت کافی برای همراهی با هندلینگ آن ارائه می‌کنند. خریداران می‌توانند بین یک گیربکس شش دنده دستی و یک هفت دنده اتومات برای این خودروی دیفرانسیل عقب انتخاب کنند. سقف پورشه ۷۱۸ باکستر قابل باز شدن است.

پورشه ماکان ۲۰۲۱
پورشه جزئیات برنامه‌های آینده خود را برای خودرو ماکان ارائه داده است. طبق این برنامه در سال ۲۰۲۱ نسل دوم این خودرو به یک خودروی الکتریکی تبدیل خواهد شد. این سازنده آلمانی اعلام کرده است که فروش مدل فعلی بنزینی این خودرو در کنار مدل الکتریکی آن به مدت نامعلومی ادامه خواهد یافت.

رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۱
سال گذشته، رام برنامه‌های خود را برای رونمایی ۱۵۰۰ Rebel TRX در سال ۲۰۲۰ تأیید کرد. این مدل قرار بود در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود، اما این رویداد به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا لغو شده است. فروش این خودرو اوایل سال آینده با قیمت ۶۹۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

تویوتا سوپرا ۲۰۲۱
تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ یک مدل جدید چهار سیلندری با قدرت ۳۸۲ اسب بخار در دست عرضه قرار گرفته است. منابع خبری معتقدند مدل شش سیلندری آن، با افزایش قدرت خود، یک رقیب برای مدل Z۴ M۴۰i شرکت بی‌ام‌و است. گفته شده است این خودرو برای رسیدن از سرعت صفر به سرعت صد ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد. یک سری به روزرسانی روی موتور صورت گرفته است که شامل میله تحرک‌های جدید، برای کاهش نسبت تراکم می‌شود.

فولکس واگن گلف GTI مدل ۲۰۲۱
سال پیش فولکس واگن از نسل جدید خودروهای گلف رونمایی کرد و حالا قصد دارد برای نمایشگاه ژنو یک سری دیگر با تنظیمات عملکردی جدید را به نمایش بگذارد. خبر خوب برای علاقه‌مندان خودروهای این شرکت آن است که خودروی GTI ۲۰۲۱ با قدرت اسب‌بخار بیشتری به میدان خواهد آمد. علت این افزایش قدرت قرار گیری موتور تازه نفس EA۸۸۸ است که می‌تواند ۲۴۵ اسب‌بخار را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید