شهرام کرمی با اشاره به انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی که در آن مغازه ای در کرمانشاه از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغات خود استفاده کرده، اظهار کرد: در تصاویر منتشر شده یک مغازه عرضه لباس در یکی از پاساژهای کرمانشاه از زنان بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر به شکل مانکن‌های زنده پشت ویترین استفاده کرده است.

مانکن‌های زنده در ویترین مغازه‌ها / عکس

به گزارش سلام نو، ایسنا در این باره نوشت: شهرام کرمی با اشاره به انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی که در آن مغازه ای در کرمانشاه از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغات خود استفاده کرده، اظهار کرد: در تصاویر منتشر شده یک مغازه عرضه لباس در یکی از پاساژهای کرمانشاه از زنان بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر به شکل مانکن‌های زنده پشت ویترین استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: این مغازه در اقدامی دیگر داخل محوطه یکی از بناهای تاریخی استان که نزد مردم کرمانشاه اهمیت مذهبی بالایی دارد، با استفاده از یک مدلینگ زن بی‌حجاب تبلیغاتی برای پوشاک خود داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه این اقدام را خلاف قوانین، عرف و شرع اسلامی دانست و افزود: این نوع تبلیغات غیراسلامی و غیرانسانی احساسات خانواده‌های شهدا را در استان جریحه دار کرد.

دادستان کرمانشاه از دستور برخورد سریع و فوری با این واحد صنفی متخلف خبر داد و اعلام کرد: به ضابطین دستگاه قضایی استان دستور داده‌ایم، سریعا با این مغازه متخلف برخورد کرده و آن را پلمب کنند.

کرمی همچنین از صدور دستور دستگیری صاحب این مغازه و چند مانکن زنده آن خبر داد: در دین مبین اسلام برای زنان جایگاه و ارزش بسیار والایی در نظر گرفته شده و چنین تفکر و فرهنگی نیز در جامعه اسلامی ایران حاکم شده، بنابراین چنین اقداماتی تنزل جایگاه زنان و اقدامی خلاف شئونات اسلامی بوده و با آن برخورد خواهیم کرد.

کرمی گفت: پیش از این نیز چنین حرکات هنجارشکنانه‌ای در چند شهر دیگر ایران دیده شده، اجازه نخواهیم داد عده‌ای فریب خورده، دسیسه‌های دشمنان را برای زیرپاگذاشتن ارزش‌های اسلامی اینگونه در کشور و کرمانشاه اجرایی کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    5 8
    از عملکرد دولت کوچه و خیابان شده محل تبلیغات توسط مانکنها ی انچنانی مغازه که چیز جدیدی نیست
  • م IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    11 1
    بعنوان جریمه مادر خواهر و همسرش و لباس شیک بپوشانند تو مغازه های پایینشهر تهران کیش مشهد بعنوان مانکن بچرخونند تا دیگه بخاطر بی پولی چندتا دختر نوجوون و جوون ازشون سواستفاده نکنند
  • US ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 17
    همیشه به مسائل مزخرف میپردازیم وای به حال ما جوونا و بدتر نوجونا
  • سجاد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    9 8
    دادستان کرمانشاه زحمت بکشن فکری به حال زورگیریهایی که روز روشن جلوی چشم مردم اتفاق می افته و چند روز پیش نمونش که کتک کاری وسرقت گوشی یک خانم در شبکه مجازی بود، بکنن فکر کنم حساسیتش بیشتر از عقب رفتن روسری یه خانم باشه،
  • مذهبی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    7 11
    خجالت بکشید .مردم درد نان دارند .اولویت اول در اسلام عدالت و رعایت حق الناس است . اونا را ول کرویم چسبیدیم به فرعیات. اللهم عجل لولیک
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    فقر باعث خیلی چیزهای بد و نا گوار می شود و میشه باعث خیلی از مشکلات است باید ببینید چه کسانی باعث فقیر شدن مردم شدند
  • کامبیز IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 0
    لطف کنید اول زمینه های جرم بی‌کاری فقر فساد وفحشارادرجامعه ازبین ببرید تا منبعد هیچ زن ودختری بخاطرنیاز دست به اعمال منافی قانون نزند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید