شهرزاد کمال‌زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون تصویری از خود و طوطی زیبایی را در صفحه شخصی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

خانم بازیگر و پرنده زیبا / عکس

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در تهران می باشد. او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است. شهرزاد کمال زاده بازیگری را از سال ۸۱ با حضور در سریال هزاردستان کیانوش عیاری شروع کرد و سال ۸۳ وارد سینما شد.

زندگی هنری شهرزاد کمال‌زاده
شهرزاد کمال زاده  با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد. او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

شهرزاد کمال‌زاده با انتشار این عکس نوشت: قسمت دوم از فصل هشتم شام ‌ایرانی به کارگردانی آقای سعید ابوطالب فردا توزیع میشه از همه شما عزیزان برای لطف و حمایتتون تشکر می کنم و خواهش می کنم تا پایان قسمت چهار کسی رو زود قضاوت نکنید ‌‌.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید