رییس‌جمهور گفت ما می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری می‌کند با نیت خیر است، اما با هم مشورت کنیم، همفکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم.

اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن را به شما تقدیم می‌کنیم، پس هول نکنید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در واکنش مجدد نسبت به طرحی که روز گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و توسط رئیس مجلس به وی ابلاغ شد، گفت: بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند. البته ما می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری می‌کند با نیت خیر است، اما با هم مشورت کنیم، همفکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم.

وی ادامه داد: همه آنهایی که در کشور مشغول خدمت هستند چه در  مجلس چه قوه قضایی و چه در نیروهای مسلح همه دست به دست هم دهیم و به دنبال ایجاد امید باشیم، عجله نکنیم، هول نشویم اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن را به شما تقدیم می کنیم، پس هول نکنید، دست همه را می بوسیم آنهایی که مردم و ملت را کمک می کنند.

روحانی افزود: آنهایی که چشم ندارند خدمات دولت را ببیند مقداری دقیق شوند و ببینند  که دولت چه خدماتی را در این سال ها داشته است هم کشور را مدیریت کردیم و هم بدترین سیل و زلزله را اداره کردیم، تحریم را در ۹۸ مهار کردیم. امروز شرایط مهار کرونا در ایران نسبت به کشور های پیشرفته غربی بدتر نیست بلکه بهتر است و با یک برنامه ریزی خوب توانستیم شرایط را کنترل کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید