نوروزی، نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس از نحوه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت و عدم حضور رییس‌جمهور انتقاد کرد.

انتقاد نماینده مجلس از عدم حضور رئیس‌جمهور در مجلس

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم طی تذکر آیین‌نامه‌ای درخصوص ارائه بودجه از سوی دولت، گفت: براساس بند ج ماده ۱۰۷ رئیس جمهور باید درخصوص کلیات لایحه بودجه نطق می‌کرد اما ایشان اصلا در مجلس حاضر نشد.

وی افزود: اگر مساله نیامدن رئیس جمهور احتمال ابتلا به کرونا است، نمایندگان مردم که در مجلس حضور دارند یا معاون ایشان که بودجه را به مجلس آورد هم انسان هستند اما ایشان به مجلس ظلم کردند و خودشان نیامدند بلکه لایحه را با اسنپ ارسال کردند.

نوروزی ادامه داد: تا کی باید اهانت‌ها را بپذیریم، در این بودجه برای دولت آینده ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

نماینده رباط کریم در پایان سخنان خود اشاره به ماده ۲۹ در تذکری به امیرآبادی عضو هیات‌رئیسه مجلس، گفت: در زمان ریاست آقای لاریجانی به دلیل همشهری بودن در جایگاه هیات رئیسه می‌نشستید و در این دوره هم در هیات‌رییسه هستید و از نجابت آقای قالیباف سوءاستفاده می کنید. تاکنون ۱۰ طرح ارائه دادم که هیچ کدام از آن‌ها مطرح نشده است، به عنوان مثال طرحی برای ایثارگران ارائه شد اما آقای امیرآبادی طرح خودش را ارائه کرد که این امر ظلم است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید