سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه ای به رییس مجلس حدود سه هفته پیش نسبت به برگزاری جلسات با حضور بیش از ۱۵ نفر تذکر داده بود.

نامه وزیر بهداشت به قالیباف؛ برگزاری جلسات بالاتر از ۱۵ نفر در شهرهای قرمز ممنوع

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس نوشت: طبق مصوبه چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در ۲۴ آبان ۹۹، برگزاری جلسات در شهرهای قرمز تا سقف ۱۵ نفر با رعایت بقیه پروتکل مربوطه مجاز است و کلانشهر تهران نیز مبتنی بر شاخص موجود تا ۲ هفته آینده از وضعیت قرمز برخوردار است. لذا خواهشمند است دستور فرمایید مفاد مصوبه مذکور در برگزاری جلسات مجلس محترم لحاظ گردد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت ۲ هفته اجرا می‌شود.

بر اساس این محدودیت‌ها، مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می‌شوند، ادارات دولتی در حد تعطیل و با حداقل کارکنان فعالیت می‌کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیربومی ممنوع است و هرگونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای قرمز ممنوع است. با اجرای این محدودیت‌ها ۸۷ شهر از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.

بر اساس این مصوبه برگزاری جلسات بالای ۱۵ نفر در شهرهای قرمز، جلسات بالای ۲۰ نفر در شهرهای نارنجی ممنوع است.

نامه نمکی در ۲۶ آبان ۹۹ به قالیباف نوشته شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید