وزارت آموزش و پرورش با انتشار اطلاعیه ای درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از پانزدهم آذرماه توضیح داد.

اطلاعیه آموزش و پرورش درباره شروع آموزش حضوری در مدارس از ۱۵ آذر

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین ، وزارت آموزش و پرورش سه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای مطالب منتشره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از پانزدهم آذرماه را نادرست خواند و این اخبار را تکذیب کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که  مستند نیست.

وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.

وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این‌گونه ادعاهای واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می شود؛ اعلام می دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر مطلبی به اشتباه از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر دایر بودن آموزش حضوری از ۱۵ آذر ماه پخش شده است. در این مطلب همچنین عنوان شده که امتحانات دی ماه دانش آموزان نیز به صورت حضوری برگزار می شود که این مطلب توسط وزارت آموزش و پرورش تکذیب شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید