شمخانی گفت:در طول این ۲۰ سال متاسفانه جدیت مورد نیاز اعمال نشد و این بار را دشمن موفق شد.

شمخانی: دشمن ۲۰ سال دنبال به شهادت رساندن فخری‌زاده بود

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، «علی شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه شهید فخری‌زاده در حاشیه نبود اما گمنام بود، اظهار کرد: خدمات شهید هسته ای سردار فخری زاده قابل بیان نیست.

او گفت: ۲۰ سال است دشمن به دنبال به شهادت رساندن ایشان بود، اما تاکنون ناکام بود، این بار هم سیستم اطلاعاتی کشور با دقت احتمال وقوع حادثه علیه وی و محل بروز احتمالی حادثه را پیش بینی کرده بودند.

شمخانی، تصریح کرد: به دلیل تبادل اخبار در طول این ۲۰ سال متاسفانه جدیت مورد نیاز اعمال نشد و این بار را دشمن موفق شد.

او، ادامه داد: دستگاه های اجتماعی اطلاعاتی به این اطلاعات رسیدند که ایشان هدف هستند و در همین نقطه ای که به شهادت رسیدند، قرار است اقدامی علیه ایشان صورت بگیرد، تقویت لازم در ارتباط با حفاظت صورت گرفت اما دشمن، شیوه کاملا جدید و حرفه ای و تخصصی استفاده کرد و بعد از ۲۰ سال متاسفانه موفق شد.

شمخانی افزود: شهید فخری زاده از دیدگاه من، یک دانشمند هسته ای بی بدیل بود، بسیار هستند کسانی که با سو تفاهم می‌توان گفت دانشمند هسته ای هستند اما شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای بود.

او ابراز کرد: اگر روزی مجالی می‌شد و مصلحت بر این قرار گرفت که تلاش های گام به گام این شهید عزیز در حوزه های مختلف از کرونا تا همه پدافند هسته ای بیان شود، حتما چشم مبهوت ایرانیان بیشتر مبهوت خواهد شد که این سطح و این قابلیت ها آیا می تواند در ایران وجود داشته باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: شهید فخری زاده تنها نیست، ما به طور قطع فخری زاده ها داریم دشمنان ما هرگز قادر نیستند، زبان علمی و فنی فخری زاده ها را بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید