سرهنگ «چنگیز ایدون» رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، از دستگیری موتورسواری هنگام موبایل قاپی از خانمی توسط اهالی محل خبر داد.

موبایل‌قاپی برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، پسر جوان وقتی به جرم کیف قاپی دستگیر شد در بازجویی‌ها ادعا کرد برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش مجبور به سرقت شده است.

سرهنگ «چنگیز ایدون» رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در تشریح این خبر گفت: روز شنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه موتورسواری هنگام موبایل قاپی از خانمی توسط اهالی محل دستگیر شده است، بلافاصله گشت کلانتری ابوسعید به نشانی اعلامی اعزام و موتور سوار را به همراه شاکی به کلانتری انتقال دادند. در بررسی اولیه و استعلام پلاک موتور سیکلت سارق مشخص شد موتور سیکلت سرقتی بوده و حدود ۱۰ روز قبل در محدوده کلانتری ۱۱۵ رازی به سرقت رفته است.

متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت گفت: من حدود ۱۰ روز قبل برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌ام به تهران آمدم، چون پدر و مادرم از هم جدا شده بودند هیچ کدام رضایت به این خواستگاری ندادند و من تصمیم داشتم تنهایی به خواستگاری بروم به تهران که رسیدم هیچ پولی نداشتم بنابراین اولین فکری که به سرم زد این بود که موبایل قاپی کنم.

چون شنیده بودم گوشی گران شده و خوب می‌خرند. برای این کار نیاز به موتور داشتم به‌همین خاطر حوالی میدان راه‌آهن یک موتور بدون قفل و زنجیر دیدم، هرطور بود روشنش کردم و شروع به موبایل قاپی کردم و امروز گیر افتادم.

رئیس کلانتری ابوسعید ابراز داشت: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی سوابق متهم استعلام و در بررسی‌های پلیس مشخص شد که متهم سابقه دار است و ۸ فقره سابقه کیفری دارد و پیشتر به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.

سرهنگ ایدون افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۲۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف و با دستور قضایی برای تکمیل پرونده تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید