برگر یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار در جهان است و در مطلب زیر طرز تهیه برگر تست سوخاری را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

برگر تست سوخاری لذیذ + طرز تهیه

برگر تست سوخاری یک وعده غذای خوشمزه و خلاقانه برای روزهای تعطیل و آخر هفته‌های هیجان‌انگیز شما است. این ساندویچ که ترکیبی از نان تست سوخاری، پنیر گودا و بیکن بوده به شما یادآوری می‌کند که زندگی کوتاه‌تر از آن است تا وقت خود را صرف تهیه غذاهای تکراری و خسته کننده کنید. این برگر خلاقانه و خوشمزه را می‌توانید تنها در چند مرحله ساده به راحتی در آشپزخانه خود تهیه کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا طرز تهیه این برگر تست سوخاری را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه برگر تست سوخاری

نان تست سه عدد
آرد گندم ۵۰ گرم
تخم مرغ دو عدد
آرد سوخاری ۱۰۰ گرم
روغن سرخ کردنی به مقدار لازم
کاهو فرانسوی سه برگ
گوجه‌فرنگی یک عدد
ژامبون گوشت ۱۰۰ گرم
پنیر ورقه‌ای گودا  دو عدد
جوانه شبدر به مقدار دلخواه
بیکن گوساله ۵۰ گرم

طرز تهیه برگر تست سوخاری

ساندویچ برگر یکی از غذاهای محبوبی است که در تمام دنیا طرفداران خاص خودش را دارد؛ این غذا با روش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای در مکان‌های مختلف سرو می‌شود. برای مثال برگر برقلمون و برگر ماهی دو نوع خوشمزه این غذا هستند که می‌توانید امتحانشان کنید. برگر تست سوخاری هم یک غذای خوشمزه و جدید است که با تهیه آن در خانه تنها چند مرحله کوتاه فاصله دارید.

برای شروع ابتدا دور سه عدد از نان‌های تست را ببرید و دو طرف آن‌ها را در آرد گندم بخوابانید، سپس نان‌ها را داخل کاسه‌ای که دو عدد تخم‌مرغ را از قبل در آن هم زده‌اید قرار دهید تا خوب به تخم‌مرغ آغشته شوند. حالا نان‌های خیس را درون ظرف آرد سوخاری قرار دهید تا کاملا دو طرف آن‌ها پوشیده شود.
 

ماهیتابه‌ای را روی حرارت ملایم قرار دهید و به مقدار لازم روغن اضافه کنید. پس از مدتی که روغن داغ شد نان‌های تست را داخل آن قرار دهید تا سرخ شوند. پس از یک دقیقه نان‌های تست را برعکس کنید تا طرف دیگر آن‌ها نیز در روغن کاملا سوخاری شود.
 

یک عدد از نان‌های تست سوخاری بردارید و روی آن را با کاهوی فرانسوی بپوشانید، سپس یک عدد گوجه‌فرنگی را حلقه حلقه کنید و روی کاهو قرار دهید. ۱۰۰ گرم ژامبون گوشت را به مواد روی تست اضافه کنید و روی آن را با یک عدد پنیر ورقه‌ای گودا و کاهوی فرانسوی بپوشانید.
 

حالا یک عدد دیگر نان تست سوخاری روی مواد قرار دهید و پنیر ورقه‌ای گودا و جوانه شبدر به آن اضافه کنید.
 

جوانه‌های شبدر را با بیکن گوساله بپوشانید و آخرین نان تست سوخاری را روی آن قرار دهید. برگر تست سوخاری خود را به مدت ده ثانیه داخل مایکروفر قرار دهید تا پنیر داخل ساندویچ آب شود و سپس نوش جان کنید./  کتاب کاله

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید