سلیمی، عضو هئیت رئیسه مجلس گفت نمایندگان آمادگی لازم برای تصویب قانون برای برگزاری انتخابات در شرایط شیوع کرونا را دارند.

آمادگی مجلس جهت تصویب قانون برای انتخابات در شرایط کرونا

به گزارش سلام نو علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه دولت باید تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی بیندیشد، اظهار کرد: ستاد تبلیغات انتخابات کشور باید با همکاری شورای نگهبان دو موضوع مهم را برای انتخابات ۱۴۰۰ که یکی نحوه تبلیغات و دیگری نیز نحوه اخذ رای است را مد نظر بگیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تعداد شعب اخذ رای افزایش پیدا کند یا اینکه تدابیر دیگری در این خصوص اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را دارد تا اینکه قانونی را در این راستا تصویب کند؛ چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا می‌تواند در این خصوص پیشنهاداتی را به وزارت کشور ارائه کند و در مجموع هم دولت آن را در قالب یک لایحه سریعا به مجلس ارجاع دهد تا در فرصت باقی مانده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بررسی و تصویب شود.

وی عنوان کرد: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به صورت نصب بنرهایی در سطح شهر، استفاده از فضای مجازی و رسانه ملی صورت بگیرد و البته متینگ‌ها تبلیغاتی نیز بایستی در شرایط شیوع ویروس کرونا لغو شوند که همه اینگونه موضوعات را باید ستاد انتخابات کشور در نظر داشته باشد. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید