رسانه‌های صهیونیست اعتراف کردند که در صورت جنگ احتمالی میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان آسیب سرزمین‌های اشغالی بیش از ۱۴ سال پیش خواهد بود.

اعتراف صهیونیست‌ها درمورد جنگ با ‌حزب‌الله

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رسانه‌های صهیونیستی افزودند، موافقت با این معادله توسط اسرائیل دست ارتش تل‌آویو را بست.

این رسانه‌ها اعتراف کردند که در جنگ‌های آینده احتمالی، رژیم صهیونیستی با دشمن چندین برابر خطرناک‌تر از آنچه در لبنان در سال ۲۰۰۶ می‌شناختیم روبه‌رو خواهد شد.

به گفته این رسانه‌ها، در صورت جنگ احتمالی میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان میزان آسیب دیدگی در داخل سرزمین‌های اشغالی چندین برابر بیشتر از آن چیزی خواهد بود که ۱۴ سال پیش و در جریان جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله رخ داد.

پیش از این نیز «ران بن یشای» مقام نظامی صهیونیستی به افزایش توانمندی حزب‌الله لبنان اعتراف کرد و گفت که این گروه تمام کارهایی را که در سال ۲۰۰۶ در جنگ ۳۳ روزه انجام داد، می‌تواند در مدت یک روز صورت دهد.

تابستان سال ۲۰۰۶ بود که رژیم صهیونیستی در ادامه خوی تجاوزگری خود ابتدا به جنوب لبنان و سپس به مناطق دیگر این کشور حمله کرد، ولی نتیجه این حمله دقیقاً برخلاف پیش‌بینی اشغالگران و با پیروزی حزب الله به پایان رسید.

شکست ارتش صهیونیستی از حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، سردمداران این رژیم را وادار به قبول آتش بس در صبح روز سی و چهارم جنگ برابر با ۱۴ آگوست ۲۰۰۶ (۲۳ مرداد ۱۳۸۵) بر اساس قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت، کرد و از همان تاریخ میان دو طرف آتش‌بس برقرار شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید