مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد که به دلیل بارش شدید برف محور پونل- خلخال تا اطلاع ثانوی بسته شد.

برف و کولاک محور پونل- خلخال را بست

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بسته شدن محور پونل- خلخال بدلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد.

فریبرز مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: محور پونل خلخال شهرستان رضوانشهر بدلیل بارش شدید برف و کولاک و به منظور ایمنی تردد کنندگان تا اطلاع ثانوی بسته شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در محور های  پونل- خلخال و اسالم- خلخال به بیش از ۴۰  سانتی متر رسیده است؛ ضمن آنکه در محورهای شوک ملکوت و بلوردکان خصیب دشت در شهرستان املش بارش برف  ۲۵ سانتی متر و دیلمان - سیاهکل  ۱۵ سانتی متر  گزارش شده است.

 وی به وضعیت سایر محورهای استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر در سایر محورهای استان از جمله  رشت- قزوین، رشت- انزلی و فومن- پونل- آستارا  شاهد بارش باران هستیم.

مرادی با بیان اینکه شهروندان می توانند قبل از حرکت در جاده ها با تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی گیلان مطلع شوند  از  رانندگان خواست تا برای تردد در محورهای کوهستانی استان تجهیزات زمستانه و ابزار ایمنی همچون زنجیرچرخ به همراه داشته باشند .

براساس گزارش هواشناسی گیلان ؛ بتدریج از جمعه با تضعیف سامانه ناپایدار ؛  کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود . البته طی جمعه شب و شنبه صبح برای ارتفاعات یخبندان مورد انتظار است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید