نیروی شاغل در یکی از بیمارستان های شیراز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

درگذشت شهریار علیزاده مدافعان سلامت برا اثر کرونا

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا، هرزاد لطفی رئیس دانشگاه‌ علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، در این پیام، ضمن تبریک و تسلیت این ضایعه به خانواده آن شهید والامقام، همکاران ایشان و خانواده سلامت استان، مقام شهدای ارزشمند مدافع سلامت را ارج نهاد.

مدافع سلامت شیراز به شهادت رسید

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

خانواده بزرگ سلامت فارس، طی ۹ ماه گذشته، در کنار حجم گسترده خدمات شبانه روزی به مردم شریف استان فارس، سوگوار فرزندانی شده که هر کدام نقشی ارزنده در تعالی رسالت‌های این خانواده ایفا می کردند و امروز در کنار ما نیستند و روزهای خزان امسال بر ما، با سوگ عزیزانمان رقم خورده است.

فرزندانی غیور که با شهادت شرافتمندانه خود، برای ما میراثی گرانبها از غنای فرهنگ قهرمانی سلامت به یادگار نهادند که تا همیشه وامدارشان هستیم. فرزندانی که خانواده سلامت استان به آنان می بالد و قهرمانانه پرچم پرافتخار خدمت را به اهتزاز درآوردند.

شهید شهریار علیزاده، نیروی شریف شاغل در بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های شهید رجایی نیز فرزند عزیزی دیگر از این خانواده بود که شهادتش، موجی از اندوه را برای یکایک ما در پی داشت و اکنون همرزمان غیورش در سنگر سلامت، سوگوار ضایعه تلخ از دست دادنش هستند.

شهادت این شهید ارزشمند را به خانواده محترم ایشان، همکاران بزرگوارش و تمام مجموعه سلامت استان، صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم و امیدوارم بتوانیم در مسیر والای خدمت که رسالت متعالی شهادت این عزیزان بود، رهروی صدیق باشیم.

برای آن شهید ارزنده از پرورگار باری تعالی، علو درجات مسالت داشته و امید است ایشان را با مولایش حضرت علی(ع) محشور گرداند و به خانواده بزرگوارشان صبر جزیل عنایت کند.

ضمن ادای احترام به تمامی شهدای ارزشمند سلامت استان، امید است در گذر از این روزهای تلخ، با یاری خداوند متعال، همت ارزشمند مدافعان غیور سلامت و همراهی مردم شریف فارس، روزهای بهتری در انتظار مردم این مرز و بوم باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید