رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بازگشایی استخر جهت تمرین تیم‌های ورزشی موافقت کرد.

بازگشایی استخرها برای تیم‌های ورزشی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با درخواست فدراسیون شنا برای بازگشایی استخر جهت تمرین تیم‌های ورزشی و فعالیت‌های آموزشی موافقت کرد.

در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا  که امروز(دوشنبه) به میزبانی فدراسیون  شنا  برگزار شد، با موافقت محمد اسد مسجدی رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و دکتر ماهر جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، مقرر شد براساس درخواست فدراسیون شنا در گام اول با بازگشایی یک استخر در مراکز استان‌ها طبق شرایط و ضوابط خاص زیر نظر فدراسیون‌های پزشکی ورزشی و فدراسیون شنا برای جهت تمرین تیم‌های ورزشی و فعالیت‌های آموزشی موافقت شود.

در این جلسه محسن رضوانی رییس فدراسیون با برشمردن اقدامات انجام شده درباره تهیه شیوه نامه‌های بهداشتی جهت بازگشایی استخرها و  رایزنی‌های انجام شده توضیحاتی را ارایه کرد و همچنین شرایط قهرمانان تیم‌های ملی شنا،  شیرجه و  واترپلو را در محدودیت‌های کرونایی برای حاضرین شرح داد.

در صورت موفقیت فاز نخست بازگشایی استخرها در مراحل بعدی تعداد بیشتری از اماکن ورزش‌های آبی اجازه فعالیت خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید