مادر و پسری که با هم ازدواج کرده بودند و بچه‌ای از آنها متولد شده بود بازداشت شدند.

مادر و پسر بعد از ازدواج زندانی شدند!+ عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، روزنامه “ایندیپندنت” می نویسد که یک مادر و پسر در دادگاه ایالت “اوکلاهاما” آمریکا به خاطر ازدواج پسر با مادرش، مجرم شناخته شدند. این دونفر به اتهام نزدیکی جنسی با یکدیگر و بچه دار شدن به زندان محکوم شدند.

رابطه نامشروع پسر با مادرش / به گزارش رکنا، پلس محلی پس از بررسی پرونده های مادر خانواده “پاتریشیا آنه اسپن” متوجه شد که این مادر زن در سال 2013 میلادی نیز با پسر خود ازدواج کرده بوده است. پسر جوان پس از ازدواج با مادرش، به دادگاه درخواست طلاق کرد. پس از گذشت چند سال، این زن در ماه ژوئن 2017 میلادی با پسر دوم خود “میستی ولوت دون اسپن” ازدواج کرد و آنها بچه دار شدند.

ماجرا از این قرار است که سالها پیش از این، دادگاه حق حضانت 3 فرزند او را از وی گرفت و این وظیفه به پدربزگ و مادربزرگ آنها سپرده شد. پاتریشا مطمئن بود که اگر در مدارک و اسناد، او کفالت پسر 25 ساله خود “میستی” را بر عهده ندارد و ولی قانونی وی به شمار نمی آید، پس ازدواج با او نباید مانعی داشته باشد و قانونی است.

مادر و پسرش نتوانستند به دادگاه بگویند که دلیلشان از کار چه بوده است. ولی هر دو آنها وجود رابطه نامشروع مادر با پسر را تایید کردند. به حکم دادگاه، این دو مجرم روانی، مادر و پسرش بازداشت شده و روانه زندان شهر “دانکن” شدند. روزنامه ایدیپندنت در ادامه می نویسد که بر اساس قوانین ایالت اوکلاهاما، ازدواج پسر با مادر، چه با رابطه جنسی و چه بدون رابطه نامشروع، جرم شناخته می شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 1
    خدا لعنتشان کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید