قاتل فراری پس از ۱۳ سال در عملیاتی غافلگیرانه در یزد به چنگ قانون افتاد.

قاتل فراری پس از ۱۳ سال به دام افتاد

به گزارش سلام نو به نقل از ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: با رصدهای پلیسی شرور سابقه داری که پس از اخذ مرخصی و سپردن ضمانت از زندان خارج شده بود دستگیر و سه قبضه سلاح گرم و ۸۷ میلیون تومان تراول چک تقلبی از مخفیگاه وی کشت و ضبط شد.

محمدحسن محمدی از دستگیری شرور سابقه‌داری در شهرستان پردیس خبر داد و اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی، شخصی که در سطح شهرستان اقدام به شرارت و از افراد سابقه‌دار شهرستان بود مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت بلافاصله همکاران ما با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه این شرور شدند و با این رصدها و اخذ دستور قضائی از مخفیگاه وی سه قبضه سلاح گرم، تعدادی سلاح سرد و ۸۷ میلیون تومان تراول چک تقلبی کشف شد.

وی افزود: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل به نظر مقام قضائی رسیده و با توجه به اینکه این فرد از افراد سابقه‌دار بوده تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دستگیری قاتل فراری پس از ۱۳ سال در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سال ۱۳۸۶ در شهر یزد و متواری شدن قاتل و بی نتیجه ماندن پرونده، مأموران پلیس آگاهی استان یزد مجداد با تشکیل گروه ویژه تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند و مأموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده متوجه شدند که فرد مورد نظر که در استان‌های دیگر مخفی شده بود، در یکی از روستاهای اطراف شهر یزد حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله با هماهنگی قضائی، محل سکونت متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند، متهم در بازجویی‌های پلیسی به قتل یک جوان در ۱۳ سال قبل با سلاح سرد در شهر یزد اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شد.

واژگونی مرگبار پژو در "سرخه" مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان "سرخه" استان خراسان رضوی از واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در جاده "لاسجرد آرادان" در محور اصلی مشهد به تهران خبر داد و گفت: این حادثه مرگ در دم سه نفر را رقم زد و دو مصدوم نیز برجای گذاشت.

محمد مهرابی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در محور اصلی مشهد به تهران، مأموران پلیس بی درنگ برای بررسی موضوع به محل سانحه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۱۰ جاده لاسجرد به آرادان واقع در محور اصلی مشهد به تهران رخ داد و دو دختر هفت و ۱۲ ساله و زنی ۶۰ ساله در دم جان باختند.

مهرابی از مصدوم شدن راننده و دیگر سرنشین پژو پارس خبر داد و گفت: مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند، بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت وقوع این سانحه مرگبار بوده است.

هتک حیثیت زن تهرانی در فضای مجازی

مرد جوان برای انتقام‌جویی از همسر سابق برادرش تصاویر وی را به همراه مطالب توهین‌آمیز در اینستاگرام منتشر کرد و رئیس پلیس فتای شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر شخصی‌اش به همراه مطالب توهین‌آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد و بدین ترتیب رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات تخصصی، فنی و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، متهم که از بستگان نزدیک این زن بود شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی به اداره پلیس منتقل شد.

رضا ملوکی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر تهدید و ایجاد مزاحمت برای وی شد اما در نهایت پس از مشاهده ادله غیرقابل انکار جرم، لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این عمل مجرمانه را انتقام‌جویی از همسر سابق برادرش عنوان کرد.

وی افزود: امروزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محلی برای تسویه حساب شخصی و انتقام گیری به وسیله تهدید و فحاشی شده است، شاهد این حرکت ناپسند توسط بسیاری از اشخاص برای تخریب طرف مقابل هستیم، اما پلیس فتا با هرگونه فعالیت سو و هنجارشکن برخورد کرده و در این خصوص هیچ‌گونه ملایمتی نخواهد داشت.

سرقت مسلحانه از دو زن تهرانی

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از دو خانم، مأموران گشت عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به نشانی اعلامی در محدوده سعادت آباد اعزام می‌شوند.

جلیل موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: با حضور گشت انتظامی در محل، مأموران کلانتری شهرک قدس مشاهده کردند، تعدادی از شهروندان دست و پای مردی ۳۴ ساله را گرفته و سعی در دستگیری وی دارند، با حضور مأموران در محل دو خانم (راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی لوکس) به مأموران مراجعه و خانم راننده اظهار کرد، از فروشگاه خارج و سوار بر خودرو شدیم، در این لحظه قبل از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز و داخل خودرو شد و با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد.

وی اضافه کرد: شاکیان ادامه دادند، با تهدید مرد مسلح شروع به سرو صدا و رها کردن خودرو کردیم و از خودرو پیاده شدیم و با کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح شدیم و به پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با دستگیری مرد زورگیر و کشف یک قبضه سلاح گرم، متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری انگیزه زورگیری را بدهی خویش از بابت مهریه همسرش اعلام کرد.

وی توضیح داد: متهم در تکمیل اظهاراتش گفت، مدتی قبل سلاح گرم را پیدا کردم و در سقف خانه‌ام پنهان کرده بودم و بابت مهریه همسرم در فشار مالی بودم که تصمیم به زورگیری گرفتم و اسلحه را از محل مخفیگاهش برداشتم و در حال پرسه زنی در اطراف فروشگاه بودم که طلا و جواهر همراه این دو خانم که در حال سوار شدن بر یک دستگاه خودروی لوکس بودند نظرم را جلب و تصمیم به زورگیری گرفتم.

این مقام انتظامی برای جلوگیری از سرقت مشابه به شهروندان توصیه کرد: به محض اینکه داخل خودرو شُدید در ابتدا قفل ایمنی خودرو را فعال و سپس با بستن کمر بندی ایمنی شروع به حرکت کنید.

زنده ماندن مرد کاشانی زیر آوار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با اطلاع مأموران آتش نشانی از محبوس شدن یک کارگر زیر آوار بر اثر ریزش سقف و دیواره قسمتی از یک رنگرزی تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره چهار آتش نشانی کاشان به محل اعزام شدند.

روح الله فدایی افزود: امداد گران آتش نشانی پس از برداشت آوار این کارگر ۶۲ ساله را زنده از زیر آوار بیرون آورده و تحویل مرکز درمانی دادند تا اقدامات لازم برای وی انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید