مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: سامانه بارشی امروز از تهران خارج می شود و از شدت ناپایداری‌ها کاسته می شود.

بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران از تناوب و ادامه دار بودن بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شرقی و جنوبی تا ظهر امروز خبر داد و گفت: سامانه بارشی امروز تهران را ترک می‌کند.

او افزود: پیش از ظهر امروز همزمان با خروج کامل سیستم فعال بارشی، از شدت ناپایداری‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای در سطح استان کاسته می‌شود.

جلالی تصریح کرد: از ظهر امروز تا بامداد دوشنبه به واسطه رطوبت به جا مانده، به صورت منطقه‌ای و محلی، در برخی مناطق بخصوص نیمه شمالی استان رگبار باران، بارش پراکنده، ارتفاعات رگبار برف (ضعیف‌تر از امروز) قابل پیش بینی است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: اگر وضعیت با تغییرات زیاد همراه نباشد پایان هفته سیستم جوان و تازه نفس دیگری هوای استان تهران را بارانی و ارتفاعات را برفی خواهد کرد.

او در خصوص وضعیت جوی کنونی استان گفت: امروز از اوایل وقت شاهد آسمانی ابری گاهی بارانی، به تدریج قطع بارش خواهیم بود و بعد از ظهر و شب با احتمال بارش پراکنده روبرو هستیم و برای امروز حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید