بر اساس ابلاغیه ‌مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و طبق مصوبه شورای عالی بورس جزئیات دریافت سود سهام عدالت توسط دارندگان این سهام اعلام شد.

چگونه سود سهام عدالت را دریافت کنیم؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم،‌ مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس مصوبه شورای عالی بورس در خصوص نحوه پرداخت سود سال مالی ۹۸ دارندگان سهام عدالت را به کلیه شرکت‌های بورسی و فرابورسی و حسابرسان معتمد سازمان ابلاغ کرد.

بر این ‌اساس، طبق مصوبه ۲۲ مهر مصوبه شورای ‌عالی بورس مقرر شد، سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر متعلق به سهامداران مشمول سهام عدالت برای سال مالی ۹۸ نسبت به مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب‌های معرفی‌شده توسط سرمایه‌گذاران و برای مشمولینی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید نسبت به معرفی حساب به شرکت‌های سرمایه‌پذیر اقدام کنند به‌گونه‌ای که تا زمان انجام تکلیف قانونی طبق آیین‌نامه آزادسازی سهام عدالت با ارائه تعهدنامه‌ای به سازمان بورس و بازرس قانونی، امکان دخل‌وتصرف در آن را از خود سلب کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان پارسائی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    اقا تورو به دینتون به ایمونتون به هرچه که میپرستید بگزن سود سالهای قبل رو‌هم‌بدن, من بدبخت موقع ازادسازی اصلا خبردار نشدم تا تیرماه که سامانه بسته شد، از اون موقع تا حالا نه تونستم‌شماره شبا وارد کنم نه کسی درست و حسابی جوابمون رو داده، اخه منم تو همین مملکت با همین فشار زندگی میکنم بخدا ... منکه مثل بچه های آقایون توی اروپا و کانادا و آمریکای جهانخوار زندگی نمیکنم، توی همین کشور با همین وضع موجود در حاشیه جنوبی شیراز بین افیون و دود دارم زندگی میکنم ،، تا کی دوووم بیارم و بسازم و جلوی خودمو بگیرمو خودمو گول بزنم که یه روز خوب میاد و باز فردا بدتر بشه؟ تا کی آقای روحانی؟ یه تاریخ بده تا حداقل یه کم امید‌ کاذب باعث بشه نمیریم، اهههه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید