معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران زمان فعالیت حمل و نقل عمومی پایتخت از اول آذرماه را اعلام کرد.

نحوه فعالیت مترو و اتوبوس تهران از اول آذرماه

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت حمل و نقل عمومی خبر داد و اعلام کرد:‌ زمان فعالیت حمل و نقل عمومی پایتخت از اول آذرماه تا ساعت ۲۲ خواهد بود.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عصر چهارشنبه طی اطلاعیه ای اعلام می‌دارد، به رغم کاهش سفرهای خطوط مترو و اتوبوسرانی به دلیل اعمال محدودیت‌های جدید و تعطیلی بسیاری از فعالیت های شهری، از روز شنبه اول آذر ماه، اتمام ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس در شهر تهران به ساعت ٢٢ افزایش خواهد یافت.  

در این اطلاعیه آمده:‌ بنابراین به منظور سرویس دهی مناسب‌تر به‌ مسافرین با رعایت فواصل اجتماعی، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران (مترو و اتوبوسرانی) براساس تصمیمات جدید در خصوص اعمال محدودیت های اعلام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذر ماه، ساعت ٢٢  خواهد بود.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از (٢٠ آبان ماه) اتمام ساعت کاری تمامی خطوط داخلی مترو ساعت ٢٠.٣٠ و خط متروی کرج و گلشهر ساعت ٢٠ اعلام شده بود.

مترو تهران و حومه در ۷ خط و ۱۲۸ ایستگاه فعال است و همچنین ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز با حدود ۶ هزار اتوبوس تک کابین و دو کابین در مناطق ۲۲ گانه و شهرک های اطراف پایتخت فعالیت دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید