اگر با توجه به مواردی که ذکر شده است از رپورتاژ اگهی استفاده نمایید قطعا می توانید در زمان های برنامه ریزی شده به آنچه که دوست دارید برسید و رتبه وب سایت خودتان را نیز افزایش بدهید. رپورتاژ اگهی به شما کمک می کند تا خدمت و محصولی را که مدنظر دارید خیلی راحت به انبوهی از کاربران معرفی کنید و مثل دیگر روش های تبلیغی نیست که پس از مدت زمان کوتاهی اثرش از بین برود.

خرید رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت در گوگل و برندینگ در فضای مجازی

آیا تا به حال نام رپورتاژ را شنیده اید؟ آیا می دانید که در چه مواردی میتوانید از رپورتاژ اگهی استفاده کنید؟ پاسخ دادن به این سوالات ساده و راحت است کافیست شما تا پایان این پست ما را همراهی کنید تا به پاسخ سوالات خودتان برسید و اطلاعات مفیدی در خصوص رپورتاژ اگهی بدست بیاورید. اما معنی رپورتاژ آگهی چیست؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رپورتاژ آگهی به مقاله رپورتاژ آگهی چیست مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در بالا بردن رتبه در موتورهای جستجو داشته است؟

بک لینک سایت با عنوان کلمه کلیدی از دیگر پارامترهای در گذشته به شمار می رفت که محبوبیت خوبی نیز داشت و البته سایتها به واسطه آن توانستند که به نتایج خوبی برسند. برای خرید بک لینک دائمی کلیک کنید.

موتورهای جستجوگر طی سالهای گذشته پیشرفت کرده اند و از هر نظر هوشمند شده اند و حتی کار به جای رسید که آنها اعلام کردند سایتهای که بک لینک میخرند جریمه میشوند و از نتایج اول در صفحه های جستجو حذف میشوند و به نتایج پایین تر می رسند.

متخصصان سئو پس از اینکه از قوانین موتورهای جستجو مطلع شدند به دنبال راهکارهای جدید رفتند که یکی از آنها خرید رپورتاژ اگهی به جای بک لینک بود. یعنی به جای اینکه بک لینک زمان دار بخرد ، رپورتاژ اگهی خریداری کنند.

ولی باز هم موتورهای جستجوگر همچون گوگل پس از مدتی این ترفند را نیز منقضی کردند و هوشمندتر شدند و حتی رپورتاژها را شناسایی میکردند و اثرشان را از بین میبرند.

همواره تاکید گوگل بر این است که صبر کنید تا لینکها به شکل طبیعی شان پخش گردند پس باید رپورتاژ اگهی به گونه ی معرفی شود که رشد لینکهای ما کاملا طبیعی نشان داده شود.

متاسفانه در رپورتاژهای اگهی اشتباهاتی دیده می شود که باید آنها را اصلاح کرد و در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

۱) زمانی که رپورتاژ ارائه می شود

برخی از افراد برای اینکه زودتر به نتیجه برسند به یکباره رپورتاژهای زیادی را در سایتهای مختلفی انتشار می دهند که این اصلا درست نیست.

این امکان برای رپورتاژها وجود دارد که با توجه به بک لینکی که منتشر شده است در یک زمان کوتاه نتیجه ی بسیار شگفت انگیزی را برایتان حاصل کند که خیلی زود از دید گوگل برملا شود و شما هر چه هزینه برای رپورتاژ صرف کرده اید را هدر داده باشید و یکدفعه از نتیجه های گوگل حذف شده باشید.

مثلا قبل از اینکه رپورتاژ اگهی استفاده کنید شما در رتبه هفت یا هشت بوده اید ولی با این حرکت شما نه تنها رتبه شما بالاتر نرفته است بلکه ضرر کرده اید و از نتیجه ها برکنار شده اید. خب اینجا تصمیم باشماست که به زمان دقت کنید و این شما هستید که مشخص می کنید در چه زمانی و در چه سایتی رپورتاژ شما منتشر شود.

۲) متن رپورتاژ آگهی

متاسفانه عده ی اصلا به متن رپورتاژ دقت نمی کنند و نمی دانند این مورد از اصلی ترین ها به شمار می رود. از اشتباهات رایجی که نادیده گرفته می شود متن تکراری و همسانی است که برای یک رپورتاژ در سایتهای مختلف منتشر می شود. شما با این متنهای تکراری بازدیدتان را از دست میدهید چرا که متن های تکراری به عنوان متن کپی شده در نظر گرفته می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی کلیک کنید.

پیشنهاداتی برای بهتر نتیجه گرفتن از رپورتاژ اگهی

۱) گام اول (محتوا)

در گام اول بهترین توصیه ما به شما دقت کردن به متن رپورتاژ است اصلا نباید از متون تکراری و کپی شده استفاده کنید. شما باید متنهای را که برای سایتهای مختلف در نظر می گیرید با یکدیگر متفاوت باشد و رپورتاژهای را که در جهت بک لینک انتشار میدهید نیز باهم متفاوت باشند و مجددا تاکید می کنیم که اصلا از متون تکراری استفاده نکنید تا بتوانید بهترین بازدید را به خودتان اختصاص بدهید تمامی این کارها موجب می شود تا اعتبار رپورتاژ شما نیز زیادتر شود.

۲) گام دوم (وب سایت پذیرنده)

در گام دوم باید به سراغ وب سایتهای بروید که هم موضوع و نزدیک به وب سایت شما هستند. مثلا اگر سایت شما در حوزه موادغذایی است باید برای انتشار رپورتاژ سایتهای نزدیک به آن را انتخاب کنید و اصلا معقولانه نیست که به سراغ سایتهای بروید که در حوزه صنعت هستند.

ساده تر بگوییم زمانی شما تایید  و اعتبار بیشتری خواهید داشت که از سوی همکاران و صنف مرتبط با خودتان تایید شده باشید نه اینکه یک پزشک باشید و فروشندگان پوشاک شما را تایید کنند. پس این نکته ها به شما می گوید تا سایتهای را انتخاب نمایید که با حوزه فعالیت شما مرتبط می باشند.

۳) گام سوم (اعتبار سایت و سئو)

این نکته نیز متاسفانه نادیده گرفته می شود اما شما باید به اعتبار سایت و سئو وب سایتی که میخواهد رپورتاژ شما را بپذیرد نیز دقت داشته باشید. زمانی که کسی به شما لینکی میدهد در قدرت لینکها مواردی چون تاثیردامنه، سئو سایت و قالب آن و صفحه سایت تاثیرغیرمستقیمی خواهد داشت. شما باید سایتهای را انتخاب کنید که از نظر قالب و ساختار متناسب باشند و سئو آن را نیز در نظر بگیرید. هر کدام از موارد فوق اگر نادیده گرفته شود موجب میشود تا نتیجه ی خوبی برای شما حاصل نگردد.

۴) گام چهارم (زمان)

چه زمانی رپورتاژ اگهی را منتشر کنیم؟ همانطور که در پاراگراف های فوق نیز ذکر کرده ایم این مورد بسیار مهم است چرا که اگر در یک بازه زمانی کوتاه رپورتاژهای شما در وب سایتهای مختلفی منتشر شود میتواند نتیجه ی برایتان به وجود بیاورد که غیرطبیعی به نظر بیاید پس زمان را در اولویت بگذارید.

هیچ وقت در رپورتاژ اگهی عجول نباشید و سعی کنید همه چیز با صبر و حوصله انجام شود. یک برنامه ریزی طولانی مدت را برای خودتان داشته باشید و بعد طی آن برنامه ریزی مشخص کنید که هر زمان یک رپورتاژ منتشر گردد. (منظور این نیست که زمان انتشار منظم باشد بلکه نظم خاصی را در نظر نباید داشته باشید).

زمان از عواملی است که گوگل آن را بررسی می کند تا متوجه شود که پخش لینک ها طبیعی است یا غیرطبیعی و اگر لینکها در تاریخ های نزدیک به یکدیگر و غیرطبیعی باشند شما با سقوط روبرو می شوید به جای اینکه صعود کنید.

۵) گام پنجم ( متن )

ارائه کردن متن رپورتاژ به شکل سئو شده از دیگر مواردیست که در این گام باید مدنظر داشته باشید. وقتی برای یک سایت رپورتاژی را ارسال میکنید بهتر است محل تصویرها و لینکها را مشخص کنید و در قالب اچ تی ام ال HTML ارسال شود تا قبل از اینکه سئو روی مطلب شما انجام شود ارزش رپورتاژ و لینکهای شما نیز افزایش پیدا کند. بهتر است در قالب فایلهای ورد انجام نگیرد چون وقتی فایل ورد بازنشر میگردد همه ی تگها و تایتل ها و alt ها نابود شده و عوض میشوند.

قیمت رپورتاژ چقدر است؟

شما در هر رپورتاژ آگهی تان می توانید چهار لینک فالو تنها یک سایت ( یک دامنه) داشته باشید. در ۱۲ ساعت اول در صفحه ی اصلی سایت رپورتاژ شما منتشر می شود و بعد از این تایم به صفحه ی ارشیوها خواهد رفت. رپورتاژ شما در وب سایت پذیرنده دیگر حذف نمی شود و هیچ محدودیت زمانی برای آن در نظر گرفته نمی شود تا همیشه شما میتوانید ارزش لینکهای که درون رپورتاژ استفاده کرده اید را برای خود داشته باشید.

اگر با توجه به مواردی که ذکر شده است از رپورتاژ اگهی استفاده نمایید قطعا می توانید در زمان های برنامه ریزی شده به آنچه که دوست دارید برسید و رتبه وب سایت خودتان را نیز افزایش بدهید. رپورتاژ اگهی به شما کمک می کند تا خدمت و محصولی را که مدنظر دارید خیلی راحت به انبوهی از کاربران معرفی کنید و مثل دیگر روش های تبلیغی نیست که پس از مدت زمان کوتاهی اثرش از بین برود. برای اطلاعات بیشتر برای خرید رپورتاژ آگهی می توانید به آدرس اینترنتی www.reportaj.ir  مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید