فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، از کاهش دمای هوا در آخرین هفته آبان‌ماه خبر داد و گفت: هوا در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید.

هواشناسی: هوا در برخی مناطق به زیر صفر درجه می‌رسد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی»، اظهار داشت: امروز در گیلان و مازندران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و تا پایان هفته این شرایط ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، لرستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر، قم و ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده برف پیش بینی شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: روز شنبه در نیمه غربی کشور، به ویژه غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی، رگبار، رعد و برق و وزش باد ناپایداری های جوی تشدید می شود و همچنین ریزش تگرگ در دامنه های زاگرس مرکزی و غرب کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی، دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته در شمال شرق بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر درجه خواهد رسید و همچنین از سه شنبه تا پنجشنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دمای هوای تهران در روزهای آخر هفته با سه درجه کاهش به ۹ درجه سانتیگراد می رسد و در این مدت غبار صبحگاهی، وزش باد و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید