رضا عنایتی پیرمرد روپایی‌زن ایرانی که ویدئویی از روپایی زدن او در رسانه های داخلی و خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، به دیار باقی شتافت.

درگذشت پیرمرد روپایی زن مشهور ایرانی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از دانشجو، مدتی پیش فیلمی از یک پیرمرد فوتبالیست ایرانی در صفحه معروف ۴۳۳ منتشر شد که بازتاب زیادی داشت. پیرمرد حدودا ۷۰ ساله‌ای با تی‌شرت خاکستری رنگ، شلوار پارچه‌ای قهوه‌ای و کفشی که ورزشی نبود، با یک توپ چهل‌تیکه قدیمی روپایی زنان از مقابل مردم رد می‌شود. جدا از اینکه پیرمرد بدون وقفه و استراحت و حتی اشتباه با هر دو پا روپایی می‌زد، با هم سن و سال‌های خود هم در حین کارش صحبت و احوال پرسی می‌کرد که این اتفاق هم در نوع شگفت‌انگیز بود.حال از محله مجیدیه خبر می رسد که این پیرمرد دو روز پس از انتشار فیلمش در صفحه ۴۳۳ چشم از جهان فرو بسته است. 

پیرمرد روپایی‌زن تهرانی که هم‌نام و فامیلی «رضا عنایتی»، آقای گل سابق فوتبال ایران بود، دو روز پس از جهانی شدن از دنیا می‌رود ولی اتفاق ناراحت کننده برای افرادی که او را می‌شناختند، این بود که رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پس از متوجه شدن مرگ او، دیگر به این موضوع نپرداختند و این پرونده را بسته‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید