قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف ایران گفت: به ۴۰۰ واحد صنفی که اقدام به تعطیلی از ساعت ۱۸ به بعد نکردند، تذکر دادیم.

برگزاری حراج ممنوع است/ اتاق اصناف تهران: برخورد می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رییس اتاق اصناف ایران اظهار داشت: حدود ۱۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام شده که ۹۵۰۰ مورد آن متخلف تشخیص داده شده و طبق ضوابط قانون صنفی به سازمان تعزیرات معرفی شدند. ۳۰ واحد صنفی نیز جریمه شدند.

قاسم نوده فراهانی اظهار کرد: نظارت هم مانند گذشته و هم به دلیل مصوبات ستاد ملی کرونا بازرسی‌های انجام می‌شود که برای انجام آنها ما با تمام توان در سطح شهر برای بازرسی حضور داریم.

وی با اشاره به میزان بازرسی‌ها گفت: حدود ۱۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام شده که ۹۵۰۰ مورد آن متخلف تشخیص داده شده و طبق ضوابط قانون صنفی به سازمان تعزیرات معرفی شدند. ۳۰ واحد صنفی نیز جریمه شدند. بیش از ۴۰۰ واحد صنفی که بعد از ساعت ۱۸ تعطیل نکردند نیز تذکر گرفتند.

نوده فراهانی افزود: امکان اینکه برای هر واحد صنفی یک بازرس گذاشته شود وجود ندارد و هرکسی خودش باید رعایت کند، این موضوع به نفع همه است.

وی در مورد حراجی که این روزها حاشیه‌ساز شده نیز اظهار کرد: متوجه این مورد نشدیم اماخیلی از حراجی‌ها را قبل از برگزاری شناسایی و از برگزاری آن جلوگیری می‌کنیم. برگزاری حراج طبق مصورات ستاد کرونا ممنوع شده و ما مجبوریم که برخورد کنیم.

رییس اتاق اصناف تهران در مورد تسهیلاتی که قرار بود به واحدهای صنفی داده شود خاطرنشان کرد: تا اینجا که اقدامی در این مورد نشده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید