۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 55193593

محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز از تعطیلی دو مجلس عروسی در حاشیه شهر شیراز خبر داد و گفت: با هر اقدامی که سلامت و بهداشت عمومی جامعه را تهدید کند قاطعانه برخورد می‌شود.

تعطیلی مجالس عروسی در شیراز
به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، محمدرضا امیری از تعطیلی دو مجلس عروسی در دو تالار در حاشیه شهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: شامگاه ۲۲ آبانماه و در پی گزارشی مبنی بر برپایی دو مجلس عروسی در تالار خان یک و دو واقع در کیلومتر یک جاده شیراز (بیدزرد _طفیهان) پلیس مدیریت اماکن و کلانتری بیدزرد بلافاصله به محل مراجعه و هر دو سالن تا اطلاع بعدی پلمب شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان وضعیت کلانشهر شیراز را قرمز اعلام و خاطر نشان کرد: در شرایطی که هر روز شاهد وضعیت دردناک افزایش آمار ابتلا و قربانیان این بیماری هولناک هستیم و شمار زیادی از همشهریان داغدار عزیزان خود هستند، هنوز متاسفانه عده‌ای در نهایت بی مسئولیتی به فکر برگزاری مراسم جشن و راه اندازی کارناوال‌های مرگ هستند.

امیری تاکید کرد: دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا حکم قانون داشته و لازم الاجراست و هر گونه تخطی از دستورالعمل‌ها تا عادی شدن شرایط پیگرد قانونی خواهد داشت.

فرماندار شیراز حفاظت از جان و سلامتی مردم را خط قرمز خود برشمرد و افزود: مجوز برگزاری هیچ گونه مراسم ختم، عروسی و تجمع عمومی تا خروج شهرستان از وضعیت بحران صادر نخواهد شد.

فرماندار شهرستان شیراز از احضار عوامل اصلی برگزاری دو مراسم عروسی شب گذشته به مراجع قضایی به اتهام تهدید علیه سلامت عمومی خبر داد.
کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید