محمداسماعیل هنرمند مدیر کل شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به اجرایی شدن طرح برق امید در کشور گفت: بهای برق در مشترکین کم مصرف صفر، خوش مصرف طبق تعرفه وزارت نیرو و برای مشترکین پر مصرف در صورت عدم اصلاح الگوی مصرف ۱۰ درصد بیشتر از تعرفه وزارت نیرو بها باید پرداخت شود.

هشدار شرکت توزیع برق به مشترکین پر مصرف

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمداسماعیل هنرمند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن طرح برق امید در استان گیلان‌اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح اصلاح الگو مصرف در مشترکین خانگی و پر مصرف بوده و به کسانی زیر الگو مصرف مصرف، برق مصرف کنند قبض آنان صفر می‌شود.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در استان گیلان گفت: ۸۰ درصد مشترکین مصرفی در استان گیلان خانگی بوده و در طرح برق امید مشترکین به سه دسته مشترکین کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تبدیل می‌شوند.

مدیر کل شرکت توزیع برق استان گیلان با اذعان به اینکه ۱۸ درصد مشترکین گیلانی در  فصول عادی سال زیر ۸۰ کیلو وات ساعت برق مصرف دارند، تصریح کرد: الگوی مصرفی برق در فصول گرم و عادی سال متفاوت بوده به طوری مشترکین کم‌مصرف در فصول عادی زیر ۸۰ کیلو وات ساعت و در فصول گرم زیر ۱۵۰ کیلو وات ساعت برق، مشترکین خوش مصرف دز فصول عادی بین‌ ۸۰ تا ۲۰۰ کیلو وات ساعت و در فصول گرم‌ بین ۱۵۰  پتا ۴۰۰ کیلو وات ساعت برق و مشترکین پر مصرف در فصول عادی بیش از ۲۰۰ کیلو وات ساعت و در فصول گرم بیش از ۴۰۰کیلو وات ساعت برق مصرف می‌کنند.

هنرمند با تأکید بر لزوم توجه مردم به رعایت الگوی صحیح مصرف در کشور بیان کرد: بهای برق در مشترکین کم مصرف صفر، خوش مصرف طبق تعرفه وزارت نیرو و برای مشترکین پر مصرف در صورت عدم اصلاح الگو مصرف ۱۰ درصد بیشتر از تعرفه وزارت نیرو بها باید پرداخت شود.

وی نگاه مدیریت مصرف برق را دقت در الگوی مصرف دانست و افزود: یکی دغدعه‌های وزارت نیرو و شرکت توزیع برق دقت مدیریت مصرف برق توسط مشترکین است زیرا انجام این کار فشار را از روی صنعت برق و وزارت نیرو برمی‌دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید