سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از درگیری یک گروه از اوباش با قمه و شمشیر توسط دو برادر خبر داد.

 کری‌خوانی اوباش در خیابان دماوند تهران/ قطع دست پسر جوان با شمشیر!

به گزارش سلام نو، روزنامه ایران نوشت: دو هفته قبل خبر درگیری خونینی در خیابان‌ دماوند به مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. به‌ دنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و دریافتند بین چند جوان درگیری رخ داده و در این حادثه دست چپ پسر جوانی قطع شده است.

وی درباره این ماجرا گفت: با برادرم مقابل خانه دوستمان در خیابان خیابان‌ دماوند ایستاده بودیم. من برای خرید وسیله‌ای از او جدا شدم، در این موقع چند جوان به سراغ برادرم رفتند و گفتند چرا اینجا ایستاده‌ای؟همین موضوع باعث درگیری شد، وقتی من رسیدم وارد درگیری شدم و آنها در حالی که شمشیر داشتند ناگهان با ضربه‌ای باعث قطع شدن دستم شدند. برادرم که این صحنه را دید به آنها التماس می‌کرد که اجازه بدهید دست برادرم را بردارم، اما اجازه نمی‌دادند که دست را برداریم. بعد از اینکه به بیمارستان رفتم دستم را پیوند زدند اما نتیجه نداد.

بدین ترتیب متهم پرونده به‌ نام سعید چند روز بعد دستگیر شد. سعید در مواجهه حضوری با شاکی و برادرش گفت: این دو برادر مرا زده‌اند. من داخل مغازه‌ام بودم سه نفر با قمه ریختند داخل و مرا زدند آن موقع من روی زمین افتاده بودم و آنها داشتند مرا می‌زدند.

برادر پسری که در این ماجرا دستش قطع شده در برابر انکارهای متهم جوان گفت: شاهدان حادثه ما را دیده‌اند. جلوی در خانه دوستم با شمشیر ما را می‌زد و می‌گفت من جنگی و دعوایی هستم. التماسش می‌کردیم که اجازه بدهد دست برادرم را برداریم اما نمی‌گذاشت. برادرم کشتی گیر است و 20  مدال قهرمانی دارد. از مردم می‌خواهم که دعا کنند تا دست برادرم خوب شود. حاضریم خانه‌مان را بفروشیم و خرج دست برادرم کنیم تا خوب شود.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: در این درگیری فردی شرور، دست مرد جوانی  را با شمشیر قطع کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد یک گروه از اوباش به خاطر کری‌خوانی با دو برادر، درگیر شدند. در ادامه درگیری، اوباش با شمشیر و قمه، دست چپ یکی از برادرها را قطع کردند. در ادامه دست فردی که قطع شده بود، در بیمارستان پیوند زده شد اما چندان مؤثر نبوده است. متهم اصلی این پرونده توسط پلیس بازداشت شده است.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید