رئیس جمهور آمریکا با انتشار توییتی بار دیگر ادعاهای خود درخصوص تخلفات انتخابات و تقلب در انتخابات هفته گذشته آمریکا را تکرار کرد.

تکرار ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،درحالی که با ادامه روند شمارش آراء انتخاباتی فاصله بایدن از ترامپ بیشتر می شود، نامزد شکست خورده انتخابات همچنان به انتشار توییت‌های اعتراضی به این نتایج مشغول است.

«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در توییت های جدیدی به روند شمارش آراء اعتراض کرده و بار دیگر ادعاهای خود درخصوص تخلفات انتخابات و تقلب در انتخابات هفته گذشته آمریکا را تکرار کرد.

وی روز چهارشنبه در توییتی نوشت که نظرسنجی های جعلی از سوی شبکه ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست که به شکلی غیرقانونی و درست پیش از انتخابات برگزار شده، نشان می دهند وی ۱۷ درصد از رقیب خود در ایالت ویسکانسین عقب است درحالی که در روز انتخابات، رقابت شانه به شانه بود و تیم او اکنون درحال آماده شدن برای پیروزی در انتخابات است. ترامپ این وضعیت را اسفبار خواند.

او در پیام دیگری یک گزارش روزنامه واشنگتن تایمز درخصوص ادعای دستکاری آراء در ایالت پنسیلوانیا را منتشر کرد. جدیدترین توییت ترامپ نیز مربوط به استناد رسانه های به قول وی جعلی، از یک کمیسیونر فیلادلفیا است که می گوید تخلفی در شمارش آراء رخ نداده است. وی می افزاید: «او حاضر نیست نگاهی به انبوهی از فساد و نادرستی بیاندازد. ما برنده می شویم».

ترامپ درحالی به انتشار این توییت ها و تکرار ادعاهای خود می پردازد که نتایج تقریبا نهایی شمارش آرا انتخاباتی نشان می دهد «جو بایدن» نامزد دموکرات با کسب اکثریت آرا مردمی و الکترال پیروز این انتخابات شده است.
درحالی که شمار زیادی از مقامات جهان این پیروزی را به بایدن تبریک گفته اند، ترامپ از این کار خودداری کرده و گفته است که رقابت انتخاباتی هنوز تمام نشده و او برای روشن شدن سرنوشت آن، منتظر تصمیم دستگاه قضایی می ماند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید