وزیر امور خارجه آمریکا شب گذشته پس از اعمال تحریم‌های این کشور علیه ایران، شرکت های خارجی را تهدید کرد در صورت همکاری با ایران،تحریم خواهند شد.

در صورت همکاری تجاری با ایران تحریم خواهید شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری درباره تحریم هایی که دولت این کشور شب گذشته بر ایران اعمال کرد،  نوشت: آمریکا امروز اعضای یک شبکه تدارکاتی غیرقانونی ایرانی را تحریم کرد. ما کاملا نسبت به مقابله با هر فعالیتی که امنیت ملیمان را تهدید کند متعهد هستیم. پیام ما روشن است. اگر با (صنایع) گسترش تسلیحاتی ایران همکاری تجاری کنید، در معرض خطر تحریم های آمریکا قرار می گیرید. 

بر اساس این گزارش، اظهارات پمپئو پس از این مطرح می شود که شب گذشته وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۴ شخص و ۶ نهاد مرتبط با ایران در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه محمد بنی‌هاشمی (ارتباط با شرکت دن بین‌الملل)، چین هوا هوانگ (ارتباط با شرکت دن بین‌الملل)، محمد سلطان‌ محمدی (ارتباط با صنایع سولتک) و شیه می سان (ارتباط با شرکت دن بین‌الملل) خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین تحریم‌هایی را علیه شرکت‌های آرتین صنعت تابان، دن بین‌الملل، هدا تریدینگ، ناز تکنولوژی، صنایع پروما و صنایع سولتک اعمال کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید