رئیس پلیس راه استان مازندران درباره محدودیت های تردد در محورهای شمال کشور توضیح داد.

 مسیرهای خروجی هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای شمال در گفت‌وگو  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: تردد بومیان از امروز در مسیرهای خروجی محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران اضافه کرد: همچنین ورود در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه تنها برای بومیان مجاز بوده و برای غیربومیان ممنوع است و جریمه 510 هزار تومانی در انتظار متخلفان است.

این مسؤول در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی  نیز از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

قدمی بیان کرد: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ آبان و همچنین از ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه ۱۳ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران توصیه ما به هموطنان این است که از سفر به این استان جدا خودداری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور، خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید