سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، جزئیات تمدید تعطیلی صنوف شهر تهران را اعلام کرد.

تعطیلی صنوف شهر تهران تمدید شد + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جلسه کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در موج سوم آن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان مدیریت و پیشگیری شهر تهران برگزار و تصویب شد تا به مدت یک هفته دیگر کلیه آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه‌ها، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی تعطیل شود.

وی توضیح داد: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش‌ها که باعث شیوع ویروس کرونا می‌شود نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه‌ای به روسای اتحادیه‌های مربوط ابلاغ شده است، افزود: تعطیلی این صنوف پرریسک از امروز ۱۰ آبان تمدید شد.

به گفته سرهنگ مرادی، فعالیت صنوف گروه‌های ۱ و ۲ که شامل اصناف ضروری و تامین‌کننده مایحتاج و ارزاق روزانه شهروندان است همچنان مطابق گذشته بلامانع است.

وی گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه‌ریزی‌ها از صنوف پرریسک بازدیدهای غیرمترقبه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضایی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهد شد.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید