پس از مثبت شدن تست کرونا «مهدی کامرانی»، احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر بسکتبال قوت گرفت.

لیگ برتر بسکتبال به تعویق می‌افتد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در شرایطی که قرار است فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان ماه به طور متمرکز آغاز شود شیوع ویروس کرونا در کشور و البته در بین اهالی بسکتبال باعث شده تا شروع لیگ در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به تازگی مهدی کامرانی، بازیکن کهنه‌کار بسکتبال کشور و تیم مهرام اعلام کرده که نتیجه آزمایش مثبت بوده و در قرنطینه است. این بازیکن فعلا خود را قرنطینه کرده اما مثبت بودن نتیجه آزمایش او نشان می دهد ویروس کرونا وارد بسکتبال کشور شده و احتمالا نفرات دیگری را نیز درگیر کرده است.

پیش از این صمد نیکخواه بهرامی هم با نتیجه مثبت تست کووید ۱۹ مواجه شده بود و با توجه به اینکه تیم مهرام در هفته گذشته چند دیدار دوستانه داشته و حریفان این تیم نیز با دیگر تیم ها رقابت داشته اند مشخص نیست ویروس کرونا چقدر در بین اهالی بسکتبال جابه جا شده است.

فدراسیون بسکتبال در نظر دارد لیگ را به صورت متمرکز در تهران برگزار کند اما با این وضعیت احتمال دارد لیگ در زمان تعیین شده آغاز نشود.

در فاصله چند روز مانده به آغاز مسابقات شیوع ویروس کرونا بیشتر شده و اهالی بسکتبال و خانواده ها نگران تر از قبل هستند و باید دید در نهایت فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید