سرهنگ جلیل موقوفه ای سرپرست پلیس پیشگیری تهران، از کشف ۳۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در تهرانپارس خبر داد و گفت: دو نفر دستگیر شدند.

انبار روغن‌های احتکار شده در تهران لو رفت

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرپرست پلیس پیشگیری تهران درباره جزئیات کشف انبار روغن‌های احتکار شده در تهرانپارس توضیحاتی داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای سرپرست پلیس پیشگیری تهران گفت: مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس براساس یک سری اقدامات پلیس با شناسایی یک سوله متوجه شدند افرادی خارج از شبکه توزیع اقدام به احتکار روغن مایع خوراکی کرده اند.

او با بیان اینکه ۳۵ تن روغن خوراکی کشف و ضبط شده است، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ موقوفه ای افزود: با هماهنگی مقام قضایی و تعزیرات بررسی ها انجام شد و مقرر شده است ظرف فردا یا پس فردا این مقادیر روغن با قیمت مصوب در بازار عرضه شود.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه قبلا این انبار کشف شده مربوط به یکی از نمایندگی های یک خودرو ساز بوده است و درحال حاضر ربطی به شرکت خودرو سازی ندارد، ادامه داد: همکاران ما آموزش دیده اند و با هر کسی که بخواهد مردم را تحت فشار قرار دهند برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه چند روز گذشته نیز گوشت های فاسد شده ای توسط یکی از کلانتری کشف شد، گفت: از مردم خواهش میکنم مشارکت کنند و نسبت به موارد مشکوک بی تفاوت نباشند

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    خدا خودش ايراني رو از دست اين مسيولين نجات بده انشالله. كه نه دين گذاشتن برا ملت نه آرامش
  • احمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    چطور باری که بارنامه رسمی وزارت راه و ترابری داره، حواله رسمی شرکت روغن نباتی مبنتی بر فاکتور فروش رسمی داره، مدارک امور مالیاتیش کامله، حتی کل اطلاعات ارسال و دریافت بارش تو سامانه جامع تجارت ایران ثبت شده (میتونید سایت ntsw.ir رو چک کنید) و حتی انبار مورد بحث هم در سامانه جامع انبارهای کشور ثبت شده چطور میتونه غیر قانونی و احتکار باشه؟! وقتی همه مدارک کاملن چرا تهمت و دروغ منتشر میکنید؟! این خبر احتکار و قاچاق روغن هم فقط یه بازی خبریه. صاحب این کالایی که تو انبار مورد بحث بوده یه شرکت معتبر و قانونیه که اطلاعات شرکتش تو سامانه وزارت صمت ثبت شده! چطور ممکنه باری که خریدار و فروشنده و انبار و مدارکش همه قانونی و ثبت شدس غیرقانونی باشه؟! واقعا هنر میخواد که خبرگذاریها تو این شرایط اقتصادی با این جوسازی ها اون یه ذره آرامش ذهنی که مردم دارن رو هم سلب میکنن علی برکت الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید