رییس دفتر رییس جمهوری با انتشار توئیتی نوشت: تحریم‌های جدید به سند بی‌کفایتی تندروهای آمریکا تبدیل خواهد کرد.

واعظی: اعتیاد دولت ترامپ به تحریم نشانه بی‌اعتباری سیاست‌های آمریکاست

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: اعتیاد تیم کاخ سفید به قمار تحریم نشانگر ناامیدی اطرافیان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از آینده این تیم و بی‌اعتباری سیاست‌های جاری آمریکا است.

واعظی تاکید کرد: ملت ایران تحریم‌های جدید را نیز به سند بی‌کفایتی تندروهای آمریکا تبدیل خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا با هدف به زانو درآوردن ملت ایران، شرکت تامین سرمایه امین، بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک رفاه کارگران، بانک شهر، بانک اقتصاد نوین، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک حکمت ایرانیان و بانک ایران زمین را نیز به جمع تحریم شدگان ایرانی اضافه کرده است.

 بانک همکاری منطقه‌ای اسلامی، بانک کارآفرین، بانک خاورمیانه، موسسه اعتباری مهر ایران، بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سرمایه، بانک توسعه تعاون و بانک گردشگری هم در این فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

این در حالیست که آمریکا در یک اقدام فریبنده مدعی شد ایران پیشنهاد آنها برای کمک در مبارزه با کرونا را رد کرده است.

دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در طول سه سال گذشته، شدیدترین تروریسم اقتصادی را علیه مردم ایران به کار گرفته است و پس از آنکه در سازمان ملل متحد و شورای امنیت شکست خورد، به هر شکل ممکن در تلاش است تا در مدت باقی مانده به انتخابات آمریکا که احتمال پیروزی در آن را اندک می‌بیند، هرگونه مسیر برای بهبود شرایط و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را مسدود سازد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید