رهبر کاتولیک‌های جهان در دیدار هفتگی خود با پیروان کلیسای کاتولیک در واتیکان اعلام کرد که کرونا یک خانم است.

پاپ فرانسیس کرونا را یک خانم توصیف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب ، رهبر کاتولیک‌های جهان، پاپ فرانسیس، در دیدار هفتگی خود با پیروان کلیسای کاتولیک در واتیکان، کرونا را به عنوان یک خانم (بانو) توصیف کرد که همه مردم باید مطیع او باشند.


در شرایطی که رهبر کاتولیک‌های جهان و همراهان نزدیک وی بدون ماسک در جمع ظاهر شده بودند، پاپ اعلام کرد که کرونا یک خانم است.


پاپ خطاب به جمعیت چند صد نفری که تقریباً همه ماسک داشتند، گفت: «من اینجا خواهم ماند. خیلی دوست دارم بیایم پایین و به هرکدام از شما سلام کنم، اما ما باید فاصله خود را حفظ کنیم.» وی ادامه داد: «اگر من پایین بیایم، بلافاصله افراد دور هم جمع می‌شوند و اجتماعاتی را تشکیل می‌دهند ... و این برخلاف پروتکل‌ها، اقدامات احتیاطی است که ما باید در مواجهه با این خانم که کرونا نام دارد رعایت کنیم و در نتیجه به ما آسیب زیادی می‌رساند.»
پاپ و بیشتر دستیاران و مترجمان حاضر در این گردهمایی ماسک نداشتند گرچه محافظان و عکاسان حاضر در صحنه ماسک زده بودند، اما اسقف‌ها و کشیش‌هایی که از نزدیک به پاپ سلام می‌کردند، هنگام نزدیک شدن به وی، ماسک‌های خود را برداشتند. این در حالی است که جواب آزمایش کرونای سیزده گارد ویژه پاپ و یکی از ساکنان مهمان خانه‌ای که پاپ در آن زندگی می‌کند اخیراً مثبت شده است.


پاپ که در جوانی به دلیل بیماری بخشی از یک ریه خود را از دست داده است، بیشتر نیز در شبکه‌های اجتماعی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد ملامت کاربران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید