مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درباره درگیری همراهان یک بیمار مبتلا به کرونا با کادر درمان بیمارستان واسعی توضیخ داد.

ماجرای درگیری همراهان بیمار کرونایی با کادر درمان در سبزوار

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد باقرزاده عنوان کرد: تعدادی از همراهان بیمار مبتلا به کرونا اصرار داشتند که وارد بخش ویژه بیماران کرونایی شوند تا از بیمار خود دیدن کنند که با مخالفت کادر درمان مواجه شدند.

باقرزاده اظهار کرد: علی‌رغم این که کادر درمان با آن‌ها با سعه‌ صدر برخورد کردند ولی این ممانعت از ورود، باعث تنش در بین همراهان بیمار شده و منجر به درگیری و ضرب و شتم شد که در این درگیری رئیس بیمارستان و چند نفر از کادر درمان نیز آسیب جزئی دیدند.   

باقرزاده در ادامه گفت: بلافاصله بعد از درگیری کارکنان انتظامات بیمارستان و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و درگیری به پایان رسید.

وی مطرح کرد: ما همراهان بیمار را درک می‌کنیم و متوجه هستیم که به دلیل بیماری عزیزانشان دچار تنش و فشار روحی زیادی هستند اما همراهان بیمار هم باید وضعیت بحرانی این روزها را درک کنند و در درجه اول به خاطر سلامتی خودشان و بعد سلامتی سایر افراد جامعه، نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت خطرناک حال حاضر و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ورود به بخش بیماران کرونایی به عنوان همراه بیمار کاملا ممنوع است و این ممنوعیت در درجه اول به دلیل حفظ سلامتی خود فرد و بعد خانواده فرد و در نهایت نیز سلامت جامعه است.

باقرزاده تصریح کرد: تا کنون نیز مواردی مشابه مبنی بر اصرار همراه بیمار برای ورود به بخش بیماران مبتلا به کرونا داشتیم اما با صحبت‌های کادر درمان توجیه شدند.

بنا بر گفته مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، این شهرستان به لحاظ ابتلا و شیوع ویروس کرونا همچنان در وضعیت بحرانی است و بر طبق آخرین آمار در شبانه‌روز گذشته ۴ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در سبزوار فوت کردند و تعداد بستری‌ها نیز در حال حاضر ۲۰۲ نفر اعلام شده است همچنین تعداد کل مبتلایان از ابتدا تا کنون ۳۶۲۴ نفر گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید