فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران می گوید کرونا در تهران شرایط سختی ایجاد کرده است و ما انتظار روزهای سخت تری را نیز داریم.

 بحران کرونا در تهران سخت‌تر خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، دکتر زالی پیش از ظهر امروز در مراسم "اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا" که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد ضمن قدردانی از حضور مسئولانه و مجدانه نیروهای انتظامی در کنار کادر درمان، اظهار کرد: امروز که روزهای تلخ کرونایی را در پایتخت می‌گذرانیم، همه باید ممارست جمعی خود را در عدم ایجاد رفتارهای پرخطر و پروتکل‌شکنی داشته باشیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران تصریح کرد: در تهران شرایط کاملاً متفاوت و سخت‌تری انتظار داریم، تاکنون ۴۸۰ هزار واحد صنفی صرفا در سامانه‌های بهداشتی ما ثبت شده‌اند در صورتی که دومین استان با فاصله زیاد از ما قرار دارد و ۱۵۰ هزار واحد صنفی در سامانه‌های بهداشتی آن ثبت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته، مردم معتقدند که باید برخورد قاطعی با افرادی که ناقض پروتکل‌های بهداشتی هستند صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    اقای دکتر زالی لطفا بفرمایید من که بری یک کار ضروری از خانه بیرون میروم وشما سفارش میکنید دستها را بشوریم؟ از اول کرونا تا امروز یک عدد روشویی تو سطح شهر تهران گذاشتید؟ من دستهامو کجا بشویم؟ لابد می‌فرمایید الکل بزن.خوب پس دیگه سفارش نکنید بشویم چؤن یه عدد روشویی یا صابون تو سطح شهر تهران تابحال درست نکردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید