ریحانه پارسا بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون که حواشی اش بیشتر از تعداد فیلم هایی است که در آن ایفای نقش کرده، وی که پس از جدایی از همسرش مهدی کوشکی به یکی از کشور های خارجی سفر کرده است و زمزمه هایی مبنی بر دوستی اش با پویان مختاری و امیر حسین مرادیان به گوش می رسید، با انتشار پست های محسن افشانی شایعه رابطه اش با این بازیگر سینما را قوت بخشید.

جزئیات رابطه محسن افشانی و ریحانه پارسا + عکس

ریحانه پارسا پس از جدایی از مهدی کوشکی همسر سابقش یک پست جنجالی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این پست جنجال زیادی آفرید و پس از این پست طرفداران ریحانه پارسا گمان کردند که ریحانه با محسن افشانی وارد رابطه عاطفی شده است اما محسن افشانی به این پست واکنش نشان داد.

محسن افشانی پس از پست ریحانه پارسا چند استوری منتشر کرد که نشان می دهد ریحانه پارسا و محسن افشانی وارد رابطه کاری شده اند همچنین محسن افشانی از مردم و طرفداران خود درخواست کرد که به شایعات توجهی نکنند تا آینده ریحانه پارسا به تباهی کشیده نشود.

فیلم جدید ریحانه پارسا چیست ؟

محسن افشانی با تاکید بازیگری ریحانه پارسا در یک فیلم سینمایی جدید از مردم در خواست کرد تا منتظر لایو خود با ریحانه پارسا پس از رسیدن طرفدارانش در پیج اینستاگرام به یک میلیون نفر باشند

لایو ریحانه پاراسا با محسن افشانی / آنها وارد رابطه شد + فیلم

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید