رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اعلام کرد که با فوت ۲۳ بیمار مجموع فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا به هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

آذربایجان غربی دربدترین شرایط کرونایی / تخت‌های ویژه بیماران کرونا پر شده است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، جواد آقازاده  با گلایه از بی توجهی مردم نسبت به هشدارهای بهداشتی اظهارکرد: استان در بدترین شرایط شیوع ویروس کرونا قرار دارد تمام تخت‌های آی. سی. یو و تخت‌های ویژه بیماران کرونا در استان پر شده و هنوز عده‌ای از مردم این شرایط بحرانی را قبول نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین آمار بستری‌های ویروس کرونا در استان به یک هزار و ۴۲۷ نفر رسیده است، ادامه داد: از این تعداد ۳۰۴ بیمار جدید هستند که بیشترین بیماران بستری شده را شهرستان ارومیه به خود اختصاص داده است.

آقازاده با بیان اینکه از تعداد بیماران بستری شده ۵۹۳ نفر به صورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۸۳۴ نفر مشکوک به این بیماری هستند، افزود: همچنین ۲۶۹ نفر در بخش آی. سی. یو بستری هستند که ۸۱ نفر از این بیماران مربوط به شهرستان ارومیه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با اشاره به آمار بیماران بدحال در استان به تعداد ۷۴ نفر گفت: امروز بر اساس آخرین آمار با فوت ۲۳ بیمار مجموع فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان به هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

وی از انجام ۱۱ هزار و ۴۲ مورد تست ویروس کرونا در طول یک هفته گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۵۷۶ تست روز ۴ آبان ماه انجام شده است.

آقازاده خود مراقبتی، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای بی مورد در سطح شهر و خارج از شهرستان را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست برای رعایت حال سلامت عموم جامعه این توصیه‌ها را مردم جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر در بدترین شرایط نسبت به زمان شیوع این ویروس قرار داریم گفت: افزایش آمار بیماران و فوتی‌ها بیانگر بی توجهی مردم به هشدارهاست که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید