نتیجه آزمایش کرونای رئیس کارکنان معاون رئیس جمهور آمریکا هم مثبت شد.

ابتلای رئیس کارکنان مایک پنس به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم ، دفتر مارک شورت رئیس کارکنان مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه از مثبت شدن نتیجه تست ویروس کرونای وی خبر داده است.

بر اساس این گزارش گرچه تست ویروس کرونای رئیس کارکنان مایک پنس مثبت اعلام شده است ولی معاون رئیس جمهور آمریکا قصد دارد همچنان به برنامه های انتخاباتی ادامه دهد.

دوین اومالی سخنگوی رسانه ای مایک پنس در این باره گفت: امروز مارک شورت رئیس کارکنان معاون رئیس جمهور آمریکا تست ویروس کرونا داده و نتیجه آزمایش وی مثبت بوده است. او قرنطینه را آغاز کرده است. البته نتیجه آزمایش مایک پنس و همسرش منفی بوده و حال عمومی آنها خوب است.

وی افزود: گرچه مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا تماس و رابطه نزدیکی با آقای شورت داشته ولی پس از مشورت و رایزنی با مقام های بهداشتی کاخ سفید، مایک پنس قصد دارد برنامه های انتخاباتی اش را مطابق با دستورالعمل های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا ادامه دهد.

"شورت" تازه ترین مقام کاخ سفید است که به ویروس کرونا مبتلا شده است. او دومین فرد نزدیک به مایک پنس به شمار می رود که ابتلایش به ویروس کرونا علنی می شود. تماس نزدیک شورت با معاون رئیس جمهور آمریکا، خطر ابتلای مایک پنس به ویروس کرونا را افزایش داده است.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا به کسانی که با افراد مبتلا به ویروس کرونا ارتباط و تماس داشته اند، توصیه کرده است تا حداقل 14 روز در قرنطینه بمانند.

مایک پنس طی هفته های اخیر برنامه های سفر فشرده ای برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

وی روز شنبه به فلوریدا سفر کرد و قصد دارد طی روزهای آینده نیز به کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و مینه سوتا سفر کند.

پیش از ای مارتی اوبست مشاور مایک پنس نیز به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید