«کتائب حزب‌الله» عراق با انتشار بیانیه ای عادی سازی روابط حکومت سودان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

کتائب حزب‌الله: سازش رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی نقشه های آمریکا علیه منطقه را برملا کرد

به گزارشسلام نو به نقل از ایرنا، «کتائب حزب‌الله» عراق با انتشار بیانیه ای عادی سازی روابط حکومت سودان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و این اقدام را خیانت به آرمان ملت فلسطین دانست.

در بیانیه کتائب حزب‌الله عراق آمده است: گام های خیانت آمیز برخی رژیم های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی میزان سر سپردگی کامل آنها به دستورات آمریکا و میزان نقشه های پلید آمریکا علیه ملت های منطقه را برملا کرد. 

این بیانیه می افزاید: این امر همچنین میزان بحران هایی که آمریکا بر ملت های منطقه با همدستی دولت های مزدور برای فرسایش، تضعیف، تسلیم و وادار کردن آنها به تن دادن به خواسته هایش تحمیل کرده است را نشان داد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدام حکومت مزدور سودان و حکومت های عرب خلیج فارس در پذیرش شرم آور عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به ملت مسلمان فلسطین و مسئله عادلانه آنها و نادیده گرفتن حقوق ثابت آنها به شمار می رود. این حکومت ها همچنین در راستای خدمت به اربابان آمریکایی خود، اراده ملت هایشان در رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مصادره می کنند.

کتائب حزب الله عراق تاکید کرده که ما یقین داریم این گام های تاسف بار واقعیت را تغییر نخواهد داد و سخن ملت ها در این درگیری تعیین کننده خواهد بود و مسئله فلسطین و ملت مظلوم آن در وجدان ملت های اسلامی ریشه دار باقی خواهد ماند و انسان های شریف - با هر اندازه جانفشانی که نیاز باشد -  از مسئله فلسطین دست نخواهند کشید.

حکومت سودان دیروز به عنوان سومین حکومت سازشگر با رژیم صهیونیستی پس از امارات و بحرین، بر سر عادی سازی کامل روابط با تل آویو رسما توافق کرد. به دنبال این توافق، مردم سودان با برگزاری تظاهرات و سر دادن شعارهای «هیچ صلحی با رژیم اشغالگر وجود ندارد»، اقدام دولت «عبدالله حمدوک» نخست وزیر دولت انتقالی سودان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید