سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان درباره جزئیات ماجرای نوزاد بی‌جان رها شده در اطراف استان توضیح داد.

ماجرای کودک رها شده بی جان در حومه شهر اصفهان

به گزارشسلام نو به نقل از تسنیم ، ولی‌الله نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع کودک رها شده در حومه شهر اصفهان اظهار داشت: براساس گزارشی که صبح امروز به دست همکاران ما در سازمان بهزیستی رسید، متاسفانه بر اساس گزارشات مردمی و همچنین عکسی منتشر شده متوجه شدیم که پنجشنبه هفته گذشته نوزادی در حومه شهر اصفهان رها شده و توسط نیروی انتظامی به پزشک قانونی منتقل شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این خبر، تیم کارشناسی خود را برای بررسی صحت و سقم این موضوع به کار گرفتیم و هم اکنون در حال پیگیری از پزشک قانونی و نیروی انتظامی هستیم.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان پیرامون پایگاه‌های خدماتی و اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری‌ها، شهرداری‌ها و شورای شهرها، در مناطق حاشیه‌نشین استان‌ها و شهرهای خود دارای پایگاه‌های خدماتی و اجتماعی هستیم و این در حالی است که از پایگاه خدماتی و اجتماعی منطقه حادثه نیز خواستار تحقیق میدانی و بررسی همه جانبه این موضوع شدیم.

وی افزود: در حال حاضر هویت نوزاد بی‌جان رها شده و همچنین مادر وی برای ما مشخص نشده است، به گونه‌ای که به محض به دست آوردن اطلاعاتی پیرامون چگونگی رها شدن این کودک در حومه شهر از طریق مراجع قضایی و انتظامی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نصر اصفهانی درباره نتایج به دست آمده از این موضوع بیان کرد: تا بدین لحظه درگیر استعلام‌های لازم پیرامون اطلاع از این موضوع هستیم تا بتوانیم درکوتاه‌ترین زمان ممکن صحت و سقم این موضوع را به دست آوریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید