فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران آخرین آمار ابتلا، بستری و مرگ بر اثر کرونا را در ۲۴ ساعت گدشته بیان کرد.

آخرین وضعیت شیوع کرونا در تهران از زبان زالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بالغ بر ۱۷ هزار و ۴۲۰ بازدید از صنوف در تهران در چند روز اخیر انجام شده که از این تعداد ۹ هزار و ۱۶۰ مورد تذکر گرفتند.

وی توضیح داد: بالغ بر ۴۷۰ مورد هم به تنظیم صورت‌جلسه منجر شده است. تا امروز بالغ بر ۳۱۰ مورد هم جرایم افرادی بوده که در خودروهای عمومی درتهران از ماسک استفاده نکرده‌اند. همچنین بازدید امروز منجر به پلمب ۱۲۲ واحد صنفی متخلف شده است.

زالی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت سفر در کشور برقرار است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا در خدمت مقام معظم رهبری بودند، قرار شد وزارت بهداشت و وزارت کشور درباره سفرهای استانی و شهری مداخلات را اعمال کنند که طبیعتا باید این محدودیت‌ها برای تمام تعطیلات تجمیعی اعمال شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: در تهران طی ۲۴ ساعت اخیر مجموعه افراد بستری در بخش‌هایی مختص کرونایی بالغ بر ۶ هزار و ۵۰ بیمار است. از این آمار بالغ بر هزار و ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

زالی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران جدید ۸۴۰ نفر بوده است که از این تعداد ۱۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. تعداد افرادی که صرفا سرپایی درمان شده‌اند، ۵ هزار و ۲۰۰ مورد بوده است. تقریبا شرایط ما به نسبت روز پنج‌شنبه تفاوتی چندانی داشته، اما میزان مرگ‌ومیر ثبت‌شده نسبت به پنج‌شنبه یک و نیم درصد کاهش داشته است.
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید