بازیکن پیشین قرمزها معتقد است هر کسی که دوستدار این تیم است باید به آن کمک کند نه اینکه با اختلاف افکنی پرسپولیس را به سمت حاشیه بکشاند.

اگر پرسپولیس را دوست دارید به دنبال حاشیه نروید

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عباس آقایی در خصوص مشکلات اخیری که باشگاه پرسپولیس با آن روبرو شده است اظهار داشت: در موضوع اختلاف بین بازیکنان و باشگاه به نظر من حق با بازیکنان است. باشگاه باید توقع های به حق آنها را برآورده کند، اما به شرطی که درخواست ها معقول باشد.

وی ادامه داد؛ اگر بازیکنی می‌خواهد موفق شود باید انگیزه داشته باشد، اگر انگیزه باشد صد درصد یک بازیکن می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد و اگر انگیزه نباشد کار سخت می‌شود و با بهانه‌هایی مثل مسائل مالی می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. در کل تا زمانی که تکلیف وضعیت طلب برانکو مشخص نشود شرایط همینطور است و همه بلاتکلیف هستند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: چون پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و بخش خصوصی هنوز واگذار نشده‌اند چنین مشکلاتی برای آنها طبیعی است. به یاد ندارم که حداقل در ۱۵ سال گذشته هر دو باشگاه با شرایط خوب لیگ را شروع کرده باشند. همیشه یکی خوب بوده و یکی بد یا هر دو شرایط بدی داشتند، که این به خاطر عدم خصوصی شدن باشگاه است. در مورد مدیریت هم که وضعیت خوب نیست و مدیریت نتوانست انتظارات را برآورده کند.

آقایی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد؟ گفت: اول باید در مورد یحیی گل محمدی صحبت کنم. او در این مدت عالی بود، خیلی‌ها هنوز می‌گویند که موفقیت‌های پرسپولیس به دلیل اقدامات برانکو است اما به نظر من اینطور نیست. تیمی که الان نتیجه گرفته تیم یحیی است نه برانکو. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس شانس خوبی برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

وی در پایان در خصوص اختلاف‌هایی که بین برخی پیشکسوتان پرسپولیس مثل علی کریمی و افشین پیروانی به وجود آمده عنوان کرد: من در جریان ریز ماجرا نیستم اما به نظرم هر کسی که پرسپولیس را دوست دارد به جای اختلاف باید یک باری از روی دوش پرسپولیس بردارد. نباید در این شرایط با ایجاد اختلاف و ناراحتی پرسپولیس را وارد حاشیه کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید