کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت از اخراج و بازداشت مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان که در درگیری دیشب رفتار نفرت انگیزی داشت، خبر داد.

اخراج و بازداشت مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در خصوص جزئیات درگیری شب گذشته در پالایشگاه نفت آبادان گفت: درگیری شب گذشته میان مامور حراست پالایشگاه آبادان و یک زن جوان آن هم به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد: در حال حاضر مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.

درگیری مامور پالایشگاه نفت حراست با یک دختر در آبادان,اخبار حوادث,خبرهای حوادث,جرم و جنایت

نوری گفت: در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: ماجرای درگیری مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و این موضوع در حال بررسی است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن RO ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 2
    سلام اگر کارگران شرکت نفت بیست سال شرکتی و قراردادی نباشند این اتفاقات رخ نداده بود یا امکان رخداد در کل کشور وجود دارد کارگران شرکت نفت همدان حدود ۲۰ سال شرکتی و قراردادی هستند طبق قانون شورای عالی کار کشور در کارگاههای بیش از ۵۰ نفر کارگر میبایست طرح طبقه بندی مشاغل اجرا شود ما در مشهد اجرا کردیم و امنیت شغلی باعث آرامش کلیه کارگران شد پس مقصر مسولان شرکت نفت هستند و نباید از جرم خود فرار کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید